quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Maar met het haar dat je hebt ...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Dit was een nielsquote hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met het haar dat je hebt ...
Schoonmaaksterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoon
[..]
nee grapje ik heb krullen en ik steil het nooit
[..]
wow
[..]
Nee, vieze zwijnen die hun was achterlaten in de badkamer en nooit de afwas doen
[..]
ja maar ze zei dat ze uit arnhem komt dus ik maakte een grapje oke
???quote:
Backfire in je holquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou en, kan je nog wel backfire verwachten
Is verplicht door de verhuursterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schoonmaaksterzijn jullie miljonairs ofzo?
quote:
quote:1. An all-purpose furniture polish that will give your furnishings the scent of new lemon.
2. The major demand made by the maids' union before they will agree to return to work.
Waar is die plebejer eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte NG opmerking. Zeer is het met mij eens.
in coma door de sushiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar is die plebejer eigenlijk
Zeer eet geen sushiquote:
dacht dat je ng bedoeldequote:
Wanna see my jello jigglequote:
Kweenie. Ik mis 'm.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hij was er van de week nogquote:
sushi van cachie's lichaam aan het etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
sushi van cachie's lichaam aan het eten
quote:
meant to bequote:
Ja, zie mijn OTquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja, op FOK! telt iedere dag. Heb je zelf ook gezegd, volgens mij
Stop er maar gewoon mee johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
morgenavond concept scriptie inleveren en heb vandaag de heledag maar 200 woordjes getikt omg man
wat ga je maken?quote:
Nog maar twee maandenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik snak naar de lente. Naar warmte. Naar de zon. Naar de vogeltjes die fluiten.
rtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
lekkerquote:
Next week voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Heavy shit schatje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
morgenavond concept scriptie inleveren en heb vandaag de heledag maar 200 woordjes getikt omg man
rly?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
moet je eens met banaan eten
ja echt lekkerquote:
Dankjequote:
Ja he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me echt saai om normaal te zijn
Ach meidquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte NG opmerking. Zeer is het met mij eens.
maak hem nu niet chaggerijnigquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou hij stoppen. Ze accepteert hem maar gewoon zoals hij is
Nou ja dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke film iemand? behalve prof, die kan de tering krijgen
rook je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou hij stoppen. Ze accepteert hem maar gewoon zoals hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |