quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke film iemand? behalve prof, die kan de tering krijgen
Oeps, te laat.quote:
Vind normaal zijn anders aardig prima hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me echt saai om normaal te zijn
Smoking/No Smoking (1993)quote:
Nocturnal Animalsquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smoking/No Smoking (1993)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Thank You for Smoking (2005)
Smoking Guns (2016)
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik ben niet chagrijnig te krijgen vanavond
Bedankt voor het verklappen van het slechte einde.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
10 Cloverfield Lane (2016) - IMDb
dit was wel geinig, maar beetje slecht einde
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef Mozy het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand aanmoedigt om te roken?
Je weet nu nog steeds niks over het einde, alleen mijn mening erover en meningen verschillen dus ik heb niks verklaptquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bedankt voor het verklappen van het slechte einde.
Jij hebt mij nu wel gedemotiveerd om te gaan kijken, want ik verwacht niet dat jij er helemaal naast zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet nu nog steeds niks over het einde, alleen mijn mening erover en meningen verschillen dus ik heb niks verklapt
Ehquote:
NG durft zelf gewoon niet te kijken, laat hem maarquote:
Nee dat heb ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Kennen jullie de feeling als je 4 uur lang met iemand gebeld hebt in de nacht of weet ik veel wat gewhatsapp, Skype whatever.
en dat je next day ineens geen behoefte hebt in contact? alsof iemand te dichtbij kwam of je ineens je leegt voelt of zo? gwn zon awkward momentje met je zelf.
Waarschijnlijk heb je gewoon alles al besproken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Kennen jullie de feeling als je 4 uur lang met iemand gebeld hebt in de nacht of weet ik veel wat gewhatsapp, Skype whatever.
en dat je next day ineens geen behoefte hebt in contact? alsof iemand te dichtbij kwam of je ineens je leegt voelt of zo? gwn zon awkward momentje met je zelf.
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben stoned en zit zo vol van de sushi dat het nog net niet m'n oren uitkruipt
dat heb ik altijd na het fappenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?
Maar als ik het niet had gezegd, dan hadden jullie mij erop aangerekend dat het einde kut is en dat ik jullie die film heb laten kijken met een stom einde ;squote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu wel gedemotiveerd om te gaan kijken, want ik verwacht niet dat jij er helemaal naast zit.
gelukkig:$quote:
Nee dat niet per se maar gewoon et is dan wel gezellig maar ook alweer niet of zo raar om uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gewoon alles al besproken.
Niet alleen als ik stoned ben hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?
Nee nooit, als je niks zegt kan ik je ook niet beschuldigen/aanwijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als ik het niet had gezegd, dan hadden jullie mij erop aangerekend dat het einde kut is en dat ik jullie die film heb laten kijken met een stom einde ;s
als je extreem lang fapt wel grote lading altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
4 uur lang fappen.kwaliteit boven kwantiteit.
Mooi manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.
bij mij komt dat gevoel meestal pas na de seksquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Volgensmij heb ik dat van een man. Dat gedrag.quote:
Ja die waar ik gister mee belde 4 uur was ook stoned als een garnaal. Ik had echter niets gebruikt. En alsnog hield ik het uit om 4 uur lang met hem op het zelfde niveau te praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.
als je edged wel. is niet erg man.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je extreem lang fapt wel grote lading altijd
sorry volgens mij ben ik nu weer te open
Is dat degene met wie je naar Dubai gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik dat van een man. Dat gedrag.
[..]
Ja die waar ik gister mee belde 4 uur was ook stoned als een garnaal. Ik had echter niets gebruikt. En alsnog hield ik het uit om 4 uur lang met hem op het zelfde niveau te praten.
Blijkbaar mijn natuurlijke aard.
Nee hjb nou maarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, sprak me gewoon niet aan sorry chrolo
Is stom toch als je een film aanraad, maar niet helemaal eerlijk bent over het einde en dat je ze heel de film laat kijken, zonder ze over het einde in te lichten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee nooit, als je niks zegt kan ik je ook niet beschuldigen/aanwijzen.
Weet niet krijg die leegte ook als je ff close bent geweest of zo. Zon skeer gevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
bij mij komt dat gevoel meestal pas na de seks
Ja, oke, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Is stom toch als je een film aanraad, maar niet helemaal eerlijk bent over het einde en dat je ze heel de film laat kijken, zonder ze over het einde in te lichten.
Neehhh. Mr hij is wel schattig deze, alleen hij zat gister hoe die stoned was ook te vaak over dikke konten en vrouwen die hij wauw vond te praten. d8 ff dimmen ventje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat degene met wie je naar Dubai gaat?
ik kan van veel mensen al snel overdosis krijgen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet niet krijg die leegte ook als je ff close bent geweest of zo. Zon skeer gevoel.
Zon uitgemolken kut gevoel. Maar miss dat iemand dan niet helemaal je type is.
Omdat de rest wel leuk is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar waarom zou je een film aanraden in de eerste plaats, als de film in feite gewoon kut is door het einde? Vragen.
Ja gewoon zon belabberd gevoel. Als je het wat kouder houd heb ik daar niet zon last van. bij iets te intensief contact wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kan van veel mensen al snel overdosis krijgen eigenlijk
ja kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja gewoon zon belabberd gevoel. Als je het wat kouder houd heb ik daar niet zon last van. bij iets te intensief contact wel.
Sukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt verder ook geen positieve kanten, en zij minimaal twee grote pluspunten.
Paar uur geleden aan de eet tafel gezegd. '''Ga op vakantie'''quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan je ouders je niet als vermist opgeven als je niks zegt?
Je had toch een andere bestemming kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Paar uur geleden aan de eet tafel gezegd. '''Ga op vakantie'''
uhhh wattt? waarheen??
DUBAAIAII!>?!?!!?! CanceL MaAr!!!!
Leuk, mooi land. Met wie ga je of ga je alleen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uhhh wattt? waarheen??
haha hoezo alsof je niet herkent die pijn als iemand dichtbij komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Neverknown is ook een mafkees man man man
verschrikkelukquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uhhh wattt? waarheen??
Ach ze kunnen et toch niet tegenhouden. Daarom heel de package meteen verteld.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had toch een andere bestemming kunnen verzinnen.
Nee niet alleen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, mooi land. Met wie ga je of ga je alleen?
24 jaarzquote:
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?quote:
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?
als je in hun huis woontquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?
welke omstandigheden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.
Dan nog steeds niet toch.quote:
En je vertelt het nogal laat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |