Neequote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama ontvangt het liefst drie negerlullen tegelijk
Het magische getal is 5quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
amateurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel kan jij er ontvangen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Eén kut vol zaad maakt nog geen zomer.
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.quote:
hardquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.
zon?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.
Gadverdammequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sta je daar in de AH en vraag je aan een willekeurige vakkenvuller om een flinke toef negerroomquote:
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest zo'n zijn maar heb daar mobiel niet altijd zin in. Ben een valse neptaalpurist.
Hij is taaltechnisch geen hoogstandje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hou je opgeblazen dikke kop tegen Zosk, klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hahhaaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scoren
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
Save her!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noelquote:
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
dat je het even goed beseft
De user Noel is een schandaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
klote lijkt me datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
je bent een kutlulquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
Denk je dat 'ie autistisch is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zodra je moeder meer suiker moet gaan eten, moet je ingrijpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het nu nog gewoon over genoeg verse groente eten.
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahahaquote:
hahaatjesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahaha
Hermannquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahaha
door PSV uit de CL geknikkerd worden, DAT IS SCHANDALIGquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De user Noel is een schandaal.
Ik doe niet graag aannames.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie autistisch is?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
door PSV uit de CL geknikkerd worden, DAT IS SCHANDALIG
Nee hoor, suiker is de vijand in het verhaal hoor. Concept is wel verbeterd tov 10 jaar geleden, toen was vetvrij volgens mij nog het speerpunt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodra je moeder meer suiker moet gaan eten, moet je ingrijpen.
Straks komen ze bij 'Maar als u niet voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt kan je altijd Herbalife gebruiken om het aan te vullen. Als u interesse heeft voor onze supplementen vanaf ¤69,95 per maand laat u dat maar even weten'quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het nu nog gewoon over genoeg verse groente eten.
ja hermann is goed hermannquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ze gaat het sws doen hoor. Heeft ze ooit al gedaan, weet niet waarom.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks komen ze bij 'Maar als u niet voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt kan je altijd Herbalife gebruiken om het aan te vullen. Als u interesse heeft voor onze supplementen vanaf ¤69,95 per maand laat u dat maar even weten'
Prima toch, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Je wordt daar door 2 vrouwen uitgelachen en belachelijk gemaakt. Rare fetish
HOU HAAR TEGENquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaat het sws doen hoor. Heeft ze ooit al gedaan, weet niet waarom.
Zo blijquote:
Blijf hierquote:
Het blijft oplichterij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, suiker is de vijand in het verhaal hoor. Concept is wel verbeterd tov 10 jaar geleden, toen was vetvrij volgens mij nog het speerpunt.
Nee, denk ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu nog Side terugkrijgen wat nooit gaat gebeuren
Sowieso niet #1quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je de #1 user in de SC een klootviool noemt
hahha je sigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
Kan jij daar verder geen invloed op uitoefenen? Ach ja, kwaad kan het natuurlijk niet, sommige mensen hebben ook veel baat bij een zetje, ook al worden ze daarbij opgelicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard, maar mijn moeder wil ook opgelicht worden.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zit jij daar in met je micropenis?
Dat heeft ie niet tegen me gezegd hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Neequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet tegen me gezegd hoor
m'n ma was 20k kwijt voor de advocaatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Scheiden is duur, dus daarom nooit trouwen
Voor jou heeft het leuk uitgepaktquote:
jij bent al de KLB hunk, laat mij ook mijn pleziertje hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet tegen me gezegd hoor
Zal maar niet zeggen wat mijn vader kwijt was aan alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n ma was 20k kwijt voor de advocaat![]()
Jij bent ook vroeg je vader verloren danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja zo gaan die dingen Hans, al was het wel vroeg... hij is al 17 jaar niet meer
TRquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hadden ze dat maar veel eerder besloten
Schandalig. Je zou dat online met DigiD moeten kunnen regelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik was 24, jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Jij bent ook vroeg je vader verloren dan![]()
Ik ook.
Haha tokkies, mijn ouders hadden gewoon genoeg aan een mediator.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van twee jaar terug ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent al de KLB hunk, laat mij ook mijn pleziertje hebben
mijn vader leeft nog maar hij mag best doodgaan van mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Jij bent ook vroeg je vader verloren dan![]()
Ik ook.
jij telt altijd meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn vader leeft nog maar hij mag best doodgaan van mij
tel ik nu ook mee
Neequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tel ik nu ook mee
is het altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat moet erg moeilijk zijn geweest
Sowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tel ik nu ook mee
Uiteraard. Always one with hermannquote:
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo werkt het toch niet godverdomme
Jullie zijn echt lief samenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Uiteraard. Always one with hermann
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha tokkies, mijn ouders hadden gewoon genoeg aan een mediator.
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je liefquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
Dat werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je lief
heb hem 15 jaar ofzo niet gezien dus is iets makkelijker voor mij danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ja, is gewoon onbegrijpelijk voor mij dat iemand een hekel aan zijn vader kan hebben.
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGERquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
jank niet zo, je lijkt mmg welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGER
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?
aiiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.
ik vind het altijd heerlijk dat zelfs mensen die me al 3 jaar kennen me soms nog serieus nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jank niet zo, je lijkt mmg wel
Secondlove ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het altijd heerlijk dat zelfs mensen die me al 3 jaar kennen me soms nog serieus nemen
Die heb ik al gereserveerdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemol
wat wordt dat second love echt gebruiktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
dan wil je wel weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemol
wow, je zal naar goud graven en jou vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.En zij was wel gewoon single, gewoon golddigger.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wordt dat second love echt gebruikt
te laat ik ram je zo hard in je ogen dat je ze er zelf uitsteektquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha nee man was grapje sorry hoor
je zegt altijd dat ik niet normaal kan doen en nu zeg je dat ik normaal moet doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal, ik waarschuw je
Ah bah. Ook leuk voor jou dan zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
zou d'r klappenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je hem nog wel regelmatig?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Mijn halfbroertje is een secondlovebaby. Kun je nog beter FOK!baby zijn.
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zegt altijd dat ik niet normaal kan doen en nu zeg je dat ik normaal moet doen
kop een voetbal
Doe lief, anders duw ik je ballen zo ver in je poepgat dat ze afscheuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaan
hou je vingersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaan
Op verjaardagen en familiedingen. Soms ga ik bij opa en oma langs als hij daar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je hem nog wel regelmatig?
oei... waar spreken we afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe lief, anders duw ik je ballen zo ver in je poepgat dat ze afscheuren.
Kreeg trouwens bericht terug. Als RockNijntje weer eens tijd heeft zou ze kijken.quote:
Op jouw werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oei... waar spreken we af
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGER
Is dit oprecht of wil je hem ingekopt hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen haar tokkie?
ja ik aap chai gewoon na dus weet ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen jou kaal?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ken haar niet zo goed, ik zag wat quotes van niels dus ik dacht dat het een gag wasquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit oprecht of wil je hem ingekopt hebben?
Is hiervan. Daarna heeft hij haar vaker tokkie genoemd vgm.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ken haar niet zo goed, ik zag wat quotes van niels dus ik dacht dat het een gag was
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hiervan. Daarna heeft hij haar vaker tokkie genoemd vgm.
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje blowen, werken moet in je aard liggen type
Heyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vroeg me af of hier nog kale, zure of, en of bloemtjesmensen zitten, maar is eigenlijk vragen naar de bekende weg.
Wat leuk dat je er weer bentquote:
hey pedoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vroeg me af of hier nog kale, zure of, en of bloemtjesmensen zitten, maar is eigenlijk vragen naar de bekende weg.
Voor vragen of opmerkingen verwijs ik naar het secretariaat. Zij kunnen u eventueel een audiëntie verlenen.quote:
je bent een werkloze parasiet man, lul niet met je secretariaat, ga werk zoekenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor vragen of opmerkingen verwijs ik naar het secretariaat. Zij kunnen u eventueel een audiëntie verlenen.
Sja, er rest mij niets dan u een prettige vakantie toe te wensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een werkloze parasiet man, lul niet met je secretariaat, ga werk zoeken
zal die ook wel opgelopen hebben met die hoertjes van hem... of nee, hoe noemde hij dat, ontwikkelingshulpquote:
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodigquote:
Hoeren neuken is goed voor de economie van dat land. Je geeft toch geld uit dan daar, dat is heel goed! Doe niet zo dom joh! :s raar wereldbeeldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die ook wel opgelopen hebben met die hoertjes van hem... of nee, hoe noemde hij dat, ontwikkelingshulp
Niels heeft wel geld hoor. Hij verzamelt munten van twee euroquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodig
oh... was ik vergeten... nou goede reis niels, doe ze de groeten en neuk zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niels heeft wel geld hoor. Hij verzamelt munten van twee euro
Ik zou naar Japan gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodig
Doei, was gezelligquote:
hey Mortaxx vriend, hoe gaat hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan jij niet gewoon weer optyfen
TR gemaakt
erg hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:14 schreef Mortaxx het volgende:
En wch ook weer. Man man man dat is een veertiger met een kind en dan zulke taal uitslaan
ik lees niets wat hij zelf niet heeft lopen brallen hier hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees het eens terug en ga je schamen
Ben je al bij gym geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lees het eens terug en ga je schamen
haha toen was jij al ouder dan ik nu benquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen jij er nog niet was?
echt hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha toen was jij al ouder dan ik nu ben
Zal wickedmen zijn zoon zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frappant dat hij hier steeds blijft komen ondanks hij het aids vindt
net die hoertjes van hemquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet iedereen doet kut tegen hem zei hij laatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is zijn enige vriend hier Remqoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet iedereen doet kut tegen hem zei hij laatst.
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaanquote:
dit is niveautje HZAW getrollquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaan
ja kom, hij vraagt erom he, met zijn rasdebieltokkie en opschepperij over de parasieten... en nu is ie zelf parasiet en moet ik respect hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaan
lees het eens terugquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, hij vraagt erom he, met zijn rasdebieltokkie en opschepperij over de parasieten... en nu is ie zelf parasiet en moet ik respect hebben?
kom op man, hij ging niet stoppen voor ik wegging hier ;')
Niels is een lopende psychose
wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt omdat ik een goede meester ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn dit nog beste vriendinnenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?
Valt wel mee hoor, ik regeer met ijzeren vuist.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.Allemaal opstandige kinderen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik regeer met ijzeren vuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |