sta je daar in de AH en vraag je aan een willekeurige vakkenvuller om een flinke toef negerroomquote:
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest zo'n zijn maar heb daar mobiel niet altijd zin in. Ben een valse neptaalpurist.
Hij is taaltechnisch geen hoogstandje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hou je opgeblazen dikke kop tegen Zosk, klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hahhaaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scoren
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
Save her!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noelquote:
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
dat je het even goed beseft
De user Noel is een schandaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
klote lijkt me datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
je bent een kutlulquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
Denk je dat 'ie autistisch is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zodra je moeder meer suiker moet gaan eten, moet je ingrijpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het nu nog gewoon over genoeg verse groente eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |