Neequote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ama ontvangt het liefst drie negerlullen tegelijk
Het magische getal is 5quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
amateurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel kan jij er ontvangen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Eén kut vol zaad maakt nog geen zomer.
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.quote:
hardquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.
zon?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker toch, je berijdt zon zwarte dick terwijl een tweede diep in je anus verdwijnt en je derde je huig molesteert tot een gezamenlijke climax je in elke holte van een goede verse toef negerroom voorziet en je uitgeput maar voldaan van het krimpende worstenfestijn afrolt en een joint opsteekt ende restjes van je lippen aflikt.
Gadverdammequote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sta je daar in de AH en vraag je aan een willekeurige vakkenvuller om een flinke toef negerroomquote:
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest zo'n zijn maar heb daar mobiel niet altijd zin in. Ben een valse neptaalpurist.
Hij is taaltechnisch geen hoogstandje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar dan ben je zo mooi bezig, en dan is zoiets toch jammer.
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scorenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hou je opgeblazen dikke kop tegen Zosk, klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/147386
hahhaaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:16 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Haha, hij probeert nog steeds in R&P te scoren
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
Save her!!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:17 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder heeft een consulente van Herbalife op bezoek.
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noelquote:
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
dat je het even goed beseft
De user Noel is een schandaal.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom noem je me steeds een kutuser als ik weg ben, dat vind ik schandalig Noel
klote lijkt me datquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
je bent een kutlulquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Noel heeft het heel moeilijk in zijn omgang met andere users en heeft het niet in zich om vriendelijk te doen.
Denk je dat 'ie autistisch is?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zodra je moeder meer suiker moet gaan eten, moet je ingrijpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het nu nog gewoon over genoeg verse groente eten.
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahahaquote:
hahaatjesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahaha
Hermannquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo noemt cachet die pener van jou zeker ook, omdat het meer het formaat van een clitoris heeft ahahaha
door PSV uit de CL geknikkerd worden, DAT IS SCHANDALIGquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De user Noel is een schandaal.
Ik doe niet graag aannames.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie autistisch is?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
door PSV uit de CL geknikkerd worden, DAT IS SCHANDALIG
Nee hoor, suiker is de vijand in het verhaal hoor. Concept is wel verbeterd tov 10 jaar geleden, toen was vetvrij volgens mij nog het speerpunt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zodra je moeder meer suiker moet gaan eten, moet je ingrijpen.
Straks komen ze bij 'Maar als u niet voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt kan je altijd Herbalife gebruiken om het aan te vullen. Als u interesse heeft voor onze supplementen vanaf ¤69,95 per maand laat u dat maar even weten'quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het nu nog gewoon over genoeg verse groente eten.
ja hermann is goed hermannquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ze gaat het sws doen hoor. Heeft ze ooit al gedaan, weet niet waarom.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks komen ze bij 'Maar als u niet voldoende vitaminen en mineralen binnenkrijgt kan je altijd Herbalife gebruiken om het aan te vullen. Als u interesse heeft voor onze supplementen vanaf ¤69,95 per maand laat u dat maar even weten'
Prima toch, ieder zijn dingquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Je wordt daar door 2 vrouwen uitgelachen en belachelijk gemaakt. Rare fetish
HOU HAAR TEGENquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze gaat het sws doen hoor. Heeft ze ooit al gedaan, weet niet waarom.
Zo blijquote:
Blijf hierquote:
Het blijft oplichterij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, suiker is de vijand in het verhaal hoor. Concept is wel verbeterd tov 10 jaar geleden, toen was vetvrij volgens mij nog het speerpunt.
Nee, denk ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu nog Side terugkrijgen wat nooit gaat gebeuren
Sowieso niet #1quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je de #1 user in de SC een klootviool noemt
hahha je sigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat krijg je als je de #1 user in de SC een klootviool noemt
quote:
Kan jij daar verder geen invloed op uitoefenen? Ach ja, kwaad kan het natuurlijk niet, sommige mensen hebben ook veel baat bij een zetje, ook al worden ze daarbij opgelicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Uiteraard, maar mijn moeder wil ook opgelicht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |