Op jouw werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oei... waar spreken we af
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGER
Is dit oprecht of wil je hem ingekopt hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen haar tokkie?
ja ik aap chai gewoon na dus weet ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen jou kaal?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ken haar niet zo goed, ik zag wat quotes van niels dus ik dacht dat het een gag wasquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit oprecht of wil je hem ingekopt hebben?
Is hiervan. Daarna heeft hij haar vaker tokkie genoemd vgm.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik ken haar niet zo goed, ik zag wat quotes van niels dus ik dacht dat het een gag was
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De 'j' doet moeilijk. Dessalniettemin blijft Der_Mann een debiel natuurlijk. Dat staat buiten kijf, maar jij ooooooook. Rasdebieltokkie amaaaaaaaaa..
hij heeft wel een puntquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Is hiervan. Daarna heeft hij haar vaker tokkie genoemd vgm.
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
Beetje blowen, werken moet in je aard liggen type
Heyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vroeg me af of hier nog kale, zure of, en of bloemtjesmensen zitten, maar is eigenlijk vragen naar de bekende weg.
Wat leuk dat je er weer bentquote:
hey pedoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vroeg me af of hier nog kale, zure of, en of bloemtjesmensen zitten, maar is eigenlijk vragen naar de bekende weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |