Uiteraard. Always one with hermannquote:
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo werkt het toch niet godverdomme
Jullie zijn echt lief samenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Uiteraard. Always one with hermann
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha tokkies, mijn ouders hadden gewoon genoeg aan een mediator.
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je liefquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
Dat werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je lief
heb hem 15 jaar ofzo niet gezien dus is iets makkelijker voor mij danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ja, is gewoon onbegrijpelijk voor mij dat iemand een hekel aan zijn vader kan hebben.
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGERquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
jank niet zo, je lijkt mmg welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGER
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?
aiiquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.
ik vind het altijd heerlijk dat zelfs mensen die me al 3 jaar kennen me soms nog serieus nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jank niet zo, je lijkt mmg wel
Secondlove ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het altijd heerlijk dat zelfs mensen die me al 3 jaar kennen me soms nog serieus nemen
Die heb ik al gereserveerdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemol
wat wordt dat second love echt gebruiktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
dan wil je wel weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee ik kom op voor zosk, want ik wil zijn piemol
wow, je zal naar goud graven en jou vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.En zij was wel gewoon single, gewoon golddigger.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat wordt dat second love echt gebruikt
te laat ik ram je zo hard in je ogen dat je ze er zelf uitsteektquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha nee man was grapje sorry hoor
je zegt altijd dat ik niet normaal kan doen en nu zeg je dat ik normaal moet doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal, ik waarschuw je
Ah bah. Ook leuk voor jou dan zeker.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
zou d'r klappenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie je hem nog wel regelmatig?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.Mijn halfbroertje is een secondlovebaby. Kun je nog beter FOK!baby zijn.
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zegt altijd dat ik niet normaal kan doen en nu zeg je dat ik normaal moet doen
kop een voetbal
Doe lief, anders duw ik je ballen zo ver in je poepgat dat ze afscheuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaan
hou je vingersquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk dat je er was, bolle, je kan weer gaan
Op verjaardagen en familiedingen. Soms ga ik bij opa en oma langs als hij daar is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je hem nog wel regelmatig?
oei... waar spreken we afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Doe lief, anders duw ik je ballen zo ver in je poepgat dat ze afscheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |