Uiteraard. Always one with hermannquote:
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzakquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zo werkt het toch niet godverdomme
Jullie zijn echt lief samenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Uiteraard. Always one with hermann
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha tokkies, mijn ouders hadden gewoon genoeg aan een mediator.
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je liefquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
Dat werkt niet bij mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als hermann zo tegen je doet vindt hij je lief
heb hem 15 jaar ofzo niet gezien dus is iets makkelijker voor mij danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:43 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ja, is gewoon onbegrijpelijk voor mij dat iemand een hekel aan zijn vader kan hebben.
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGERquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe nou gewoon eens een keer aardig tegen mij klootzak
jank niet zo, je lijkt mmg welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLOOTZAK, KLOOTVIOOL, WAT VOOR KLOOTDINGEN BEN IK NOG MEER POEPZUIGER
Nee, maar wel met meerdere vrouwen totdat hij verliefd werd op een sloerie van secondlove.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |