Voor vragen of opmerkingen verwijs ik naar het secretariaat. Zij kunnen u eventueel een audiëntie verlenen.quote:
je bent een werkloze parasiet man, lul niet met je secretariaat, ga werk zoekenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor vragen of opmerkingen verwijs ik naar het secretariaat. Zij kunnen u eventueel een audiëntie verlenen.
Sja, er rest mij niets dan u een prettige vakantie toe te wensen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent een werkloze parasiet man, lul niet met je secretariaat, ga werk zoeken
zal die ook wel opgelopen hebben met die hoertjes van hem... of nee, hoe noemde hij dat, ontwikkelingshulpquote:
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodigquote:
Hoeren neuken is goed voor de economie van dat land. Je geeft toch geld uit dan daar, dat is heel goed! Doe niet zo dom joh! :s raar wereldbeeldquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die ook wel opgelopen hebben met die hoertjes van hem... of nee, hoe noemde hij dat, ontwikkelingshulp
Niels heeft wel geld hoor. Hij verzamelt munten van twee euroquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodig
oh... was ik vergeten... nou goede reis niels, doe ze de groeten en neuk zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niels heeft wel geld hoor. Hij verzamelt munten van twee euro
Ik zou naar Japan gaanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, ik heb het druk op mijn werk itt tot niels, dus beter gaat hij zou ik zeggen... of wacht... daar heb je geld voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |