Niet iedereen doet kut tegen hem zei hij laatst.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frappant dat hij hier steeds blijft komen ondanks hij het aids vindt
Volgens mij is zijn enige vriend hier Remqoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet iedereen doet kut tegen hem zei hij laatst.
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaanquote:
dit is niveautje HZAW getrollquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaan
ja kom, hij vraagt erom he, met zijn rasdebieltokkie en opschepperij over de parasieten... en nu is ie zelf parasiet en moet ik respect hebben?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jij dit normaal gedrag hier dan? Ik denk dat ze bij jou op de basisschool fatsoenlijker met elkaar omgaan
lees het eens terugquote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, hij vraagt erom he, met zijn rasdebieltokkie en opschepperij over de parasieten... en nu is ie zelf parasiet en moet ik respect hebben?
kom op man, hij ging niet stoppen voor ik wegging hier ;')
Niels is een lopende psychose
wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
m'n ma was 20k kwijt voor de advocaat![]()
Komt omdat ik een goede meester ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn dit nog beste vriendinnenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ging jouw vader ook vreemd met de beste vriendin van je ma?
Valt wel mee hoor, ik regeer met ijzeren vuist.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.Allemaal opstandige kinderen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik regeer met ijzeren vuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |