Dat verbaast me niks. Hij was een rijke vent die kon doen en laten wat-ie maar wilde en nu moet hij opeens 4 jaar keihard gaan werken om het volk te dienen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef antiderivative het volgende:
"trump emotional after church service"
hoho, eerst even weekendje wegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Hij was een rijke vent die kon doen en laten wat-ie maar wilde en nu moet hij opeens 4 jaar keihard gaan werken om het volk te dienen.
Ligt het aan mij of is Michelle heel moeilijk aan het lachen?quote:
Leeg vegenquote:
hehe nee, dole was die man in die rolstoel. Heel erg oud inmiddelsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:20 schreef invalidusername het volgende:
[..]
met de stetson? dat vind ik wel weer leuk.
Tevens de commentaren bij deze streamquote:
Ja, dit zijn van die feminazi's.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:26 schreef schommelstoel het volgende:
Valt op dat als de demonstranten samen schreeuwen het over het algemeen een vrouwelijke klank heeft
Zijn dit voornamelijk van genderfluid figuren?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Ondertussen in het Kremlin:
[ afbeelding ]
CNN heeft al een livestream met aftelklok.quote:
ze zijn in ieder geval greatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:30 schreef invalidusername het volgende:
Hebben ze eerst wel gecontroleerd of die limo's made in the USA zijn tot de schroefjes aan toe?
over 29 minuten 7 secondenquote:
Ja iemand van state department. Zo'n onderofficier ofzo of hoe het ook heet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:32 schreef Sunst0rm het volgende:
Is het al bekend wie de designated survivor is voor het geval?
ja de ceremoniequote:
Deputy secretary of state? Bron? Het hoort namelijk een kabinetslid en een lid van het congres te zijn (eentje uit de uitvoerende en uit de wetgevende macht) en normaal gesproken wordt van tevoren niet bekend gemaakt wie het is. Wel zijn het altijd minder prominente leden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja iemand van state department. Zo'n onderofficier ofzo of hoe het ook heet.
Kerry?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja iemand van state department. Zo'n onderofficier ofzo of hoe het ook heet.
Kiefer Sutherland.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:32 schreef Sunst0rm het volgende:
Is het al bekend wie de designated survivor is voor het geval?
Het is toch een heerlijke ongecompliceerde kerel. Wars van elke kapsones en ijdeltuiterij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Bernie heeft zijn mooiste jas aangetrokken.
Een geenvriend?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een of andere nobuddy
Om 5 uur bij de nos.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef NoNickOne het volgende:
Op welke Nederlandse zender is het live te volgen?
Gewoon NPO1. Begint over vijf minuten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:38 schreef NoNickOne het volgende:
Op welke Nederlandse zender is het live te volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |