Trump wilde, schijnbaar, ook raketten en tanks in zijn optocht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:04 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Ik kreeg enorme flashbacks naar communistische landen, iedereen in het gelid, slechte muziek van has beens, en vooral de patriotische beelden achter de band, incluis korenvelden en gevechtsvliegtuigen. Alsof we letterlijk terug in de jaren '50 gerold zijn.
Dat zal wel een grapje zijn. Hoop ik. Toch? Dit was al erg genoeg.....quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Trump wilde, schijnbaar, ook raketten en tanks in zijn optocht.
Dat was het kersje op de taart geweest.
Hij moet het nu helaas alleen met vijf fly-overs doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:12 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Dat zal wel een grapje zijn. Hoop ik. Toch? Dit was al erg genoeg.....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
twitter:KellyO twitterde op donderdag 19-01-2017 om 20:09:54Two former WH chiefs of staff say they expect @realDonaldTrump will learn how to use nuclear launch codes by tomorrow morning before oath reageer retweet
Obama koos een winnaar van de nobelprijs voor fysica, Trump kiest voor een man met een diploma veefokkerij...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu kon hij wel lachen, eerder kreeg hij een teleurstelling:
[ afbeelding ]
Ik snap niet zo goed wat je wilt zeggen met je plaatje.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:KellyO twitterde op donderdag 19-01-2017 om 20:09:54Two former WH chiefs of staff say they expect @realDonaldTrump will learn how to use nuclear launch codes by tomorrow morning before oath reageer retweet
Het is al eerder gevraagd, maar welk punt dan?quote:
Ik las dat het leger het heeft geweigerd, maar kan niet vinden waarom.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In dit geval omdat ze bang waren dat ze de wegen kapot zouden maken met de tanks.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:39 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik las dat het leger het heeft geweigerd, maar kan niet vinden waarom.
Verder als president kan je toch gewoon besluiten om een militaire parade te laten lopen, kan het leger toch niet weigeren?
als president wel misschien jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:39 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ik las dat het leger het heeft geweigerd, maar kan niet vinden waarom.
Verder als president kan je toch gewoon besluiten om een militaire parade te laten lopen, kan het leger toch niet weigeren?
Quotes/headlines van de financial overlord:quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:06 schreef antiderivative het volgende:
Senate Hearings die nu gaan beginnen:
10 a.m.: Steven Mnuchin, for Secretary of the Treasury
10 a.m.: Rick Perry, for Secretary of Energy
Agree to disagree, maar jij bent de baas.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat stel je nogal als een feit terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Discussies over of Trump wel dan niet een nazi is hebben hier gewoon geen plaats. Maak er maar een inhoudelijk verhaal van en probeer het dan nog een keer.
video:twitter:DanScavino twitterde op vrijdag 20-01-2017 om 04:14:10After @realDonaldTrump read this story in the @washingtonpost by @jjouvenal https://t.co/E7qoM19p74 - watch who he invited backstage today. https://t.co/M3ci3wA7PY reageer retweet
De sfeer zit er goed in, ik heb al minstens 20 U-S-A U-S-A U-S-A chants voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:56 schreef Nintex het volgende:
Live alles unbiased volgen?
Lange dag voor de boeg bij de media.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:27 schreef Nintex het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:KellyO twitterde op donderdag 19-01-2017 om 20:09:54Two former WH chiefs of staff say they expect @realDonaldTrump will learn how to use nuclear launch codes by tomorrow morning before oath reageer retweet
Ben benieuwd hoe Obama gaat vliegen. Die vliegt vandaag nog 1 keer naar California met zijn vliegtuig, de terugreis naar Washington moet die zelf regelen en betalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:38 schreef antiderivative het volgende:
Carter in the house!
[ afbeelding ]
92 jaar inmiddels. Vliegt volgens de fotograaf overigens gewoon economy class
Vrolijkheid troef zie ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Outfit van de First Lady.
[ afbeelding ]
Hoezo vliegt Obama naar Californie dan? Hij heeft een huis gehuurd in Washington waar hij voorlopig gaat wonen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Obama gaat vliegen. Die vliegt vandaag nog 1 keer naar California met zijn vliegtuig, de terugreis naar Washington moet die zelf regelen en betalen.
Vakantie, Palm Springsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:49 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hoezo vliegt Obama naar Californie dan? Hij heeft een huis gehuurd in Washington waar hij voorlopig gaat wonen.
Oh, op die fiets. Ja, geen slecht idee, kan hij wel gebruiken vermoed ik.quote:
hoezo ben je daar benieuwd naar?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Obama gaat vliegen. Die vliegt vandaag nog 1 keer naar California met zijn vliegtuig, de terugreis naar Washington moet die zelf regelen en betalen.
Ik ben een Obama fanboy, posters, dekbedovertrek, kussensloop, koffiebeker, vlaggen, plakboeken met al het nieuws. Daarom...quote:
Ergens wel tragisch hoe die zender is afgegleden. Het was toch ooit een zender van wat kwaliteit, denk bijvoorbeeld aan de golfoorlog, met Peter Arnett.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Nancy is niet blij met CNN.
[ afbeelding ]
Ja, nu laten ze zich afbekken door een pestkopy, die niet welgevallige media de mond wil snoeren. Hopeliijk houden ze hun rug recht.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:08 schreef antiderivative het volgende:
[..]
Ergens wel tragisch hoe die zender is afgegleden. Het was toch ooit een zender van wat kwaliteit, denk bijvoorbeeld aan de golfoorlog, met Peter Arnett.
Het department of energy is inderdaad een beetje apart, net als "Department of the Interior"quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:31 schreef rubbereend het volgende:
nu kon hij wel lachen, eerder kreeg hij een teleurstelling:
[ afbeelding ]
quote:The Department of the Interior has often been humorously called "The Department of Everything Else" because of its broad range of responsibilities
Dit blijven altijd wat vreemde denkbeelden als je even nagaat hoe zijn kabinet er tot nu toe uitziet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:52 schreef visbox het volgende:
Eindelijk!! Donald Trump komt precies op tijd. Wie heeft ooit kunnen dromen dat een 'non illusionist', iemand van niet uit de gevestigde corrupte inteelt orde president ging worden??
Te meer weer eens het bewijs dat het goede het van het kwade kan winnen. Ik ben blij. Van de tot nu toe corrupte gevestigde orde was alleen maar meer onheil te verwachten. Met Trump hebben we in ieder geval een kans op hoop.
De Fransen zijn daar ook niet vies van op 14 Juli.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 12:09 schreef Ludachrist het volgende:
Hij had natuurlijk wel aan kamaraad Vlad kunnen vragen of die wat materieel over kon laten vliegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
De Fransen zijn daar ook niet vies van op 14 Juli.
Met tanks en straaljagers erbij.
Dat verbaast me niks. Hij was een rijke vent die kon doen en laten wat-ie maar wilde en nu moet hij opeens 4 jaar keihard gaan werken om het volk te dienen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:10 schreef antiderivative het volgende:
"trump emotional after church service"
hoho, eerst even weekendje wegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 16:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Hij was een rijke vent die kon doen en laten wat-ie maar wilde en nu moet hij opeens 4 jaar keihard gaan werken om het volk te dienen.
Ligt het aan mij of is Michelle heel moeilijk aan het lachen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |