SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 19:25:40 ]
quote:
Paddestoelen dan, of seafood.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb supergraag vis, maar niet op mijn pizza.
Paddenstoelen wel. En fleisch.quote:
Ik heb alleen naar Barcelona - Las Palmas gekeken, half naar Spurs v WBA.quote:
sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is goffetomme net al gevraagd Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.
Heb je Noppert nog gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar Barcelona - Las Palmas gekeken, half naar Spurs v WBA.
Zo zap ik wel langs de Eredivisie. Denk dat ik op 423 blijf hangen voor HEE-ADO // SPA-UTR
Ja, heb het laatste gedeelte aangezet toen het gunstig eruit zag, want ik kan niet naar viesdikke Fitton kijken en zeker niet over zo'n lang format. Die finishes waren briljant.quote:
Paprika of wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oke
* charmed_angel heeft trek in chips
We hebben het over de BDO he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb het laatste gedeelte aangezet toen het gunstig eruit zag, want ik kan niet naar viesdikke Fitton kijken en zeker niet over zo'n lang format. Die finishes waren briljant.
De speler waar we het over hebben gooide op de Grand Slam of Darts zeer sterk tegen PDC-klanten.quote:
Genotquote:
Anton Noppert?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De speler waar we het over hebben gooide op de Grand Slam of Darts zeer sterk tegen PDC-klanten.
Jup, hier aan de kust gewoon regen, heel veel regen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
het verandert binnenlands in sneeuw
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
het verandert binnenlands in sneeuw
[ afbeelding ]
was naar je ouders gebracht?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, hier aan de kust gewoon regen, heel veel regen.
Ik vind het toch best een geinig toernooitje, al is het niveau niet zo hoog over het algemeen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb het laatste gedeelte aangezet toen het gunstig eruit zag, want ik kan niet naar viesdikke Fitton kijken en zeker niet over zo'n lang format. Die finishes waren briljant.
Het niveau is stukken beter dan de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het toch best een geinig toernooitje, al is het niveau niet zo hoog over het algemeen.
Je weet dat dit een rechtstreekse nazaat van Mussert is? Na WOII heeft zijn familie de naam Noppert aangenomen.quote:
Zullen de beste niet snel overstappen naar de PDC denk je?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het niveau is stukken beter dan de afgelopen jaren.
Nooit gehad. Ik eet uit principe geen chips.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze is lekker
[ afbeelding ]
Ga in het weekend altijd naar mijn oudersquote:
Durrant verwacht ik zéker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen de beste niet snel overstappen naar de PDC denk je?
ik wil nog wel eens proberen ze zelf te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ik eet uit principe geen chips.
Keek er vroeger graag naar. Tegenwoordig niet meer zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:34 schreef Befbekje het volgende:
Berichten hier ook liefhebbers van snooker?
9-ball wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:34 schreef Befbekje het volgende:
Berichten hier ook liefhebbers van snooker?
Pffff kutstudentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga in het weekend altijd naar mijn ouders
En anders paprika of cheese onionquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ik eet uit principe geen chips.
Dan zul je wel weinig neuken..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga in het weekend altijd naar mijn ouders
Ferris Bueller.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Saind het volgende:
Ik heb zin in een goeie jaren 80 film. Staat er iets tofs op netflix?
Ja, maar je moet geen jaren 80 film kijken, je moet de serie Sherlock kijken. Echt een leuke serie.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Saind het volgende:
Breakfast Club.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:36 schreef Saind het volgende:
Ik ben het hier mee eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je moet geen jaren 80 film kijken, je moet de serie Sherlock kijken. Echt een leuke serie.
Mijn vriendin komt uit het dorp naast mij hequote:
Goede films wel sommige dan niet allemaal leuk leuk gr gr L_L.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
Raiders of the lost Ark
Back to The Future
BEATLEJUICE
Gremlins
Aliens
Die Hard
Spaceballs
Full metal Jacket
Blues brothers
COMING TO AMERICA
Wat een toffe 10 jaar.
Nice. NPH.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
Series of unfortunate events (Netflix original) staat op netflix zie ik nu. Nice,
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
Raiders of the lost Ark
Back to The Future
BEATLEJUICE
Gremlins
Aliens
Die Hard
Spaceballs
Full metal Jacket
Blues brothers
COMING TO AMERICA
Wat een toffe 10 jaar.
Is ook een kwestie van smaak hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goede films wel sommige dan niet allemaal leuk leuk gr gr L_L.
Zeker. Al moet je voor echt goede reviews op moviemeter zijn. Een maatje van me is daar een autoriteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van smaak heMaar ook op IMDB krijgen ze goede scores.
Krijgt 'ie daar money voor?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Al moet je voor echt goede reviews op moviemeter zijn. Een maatje van me is daar een autoriteit.
Zie nu pas de tussenstand, 2-0. Jammer weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt super goed, meen ik serieus.
Nee, niet echt best.
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEERquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie nu pas de tussenstand, 2-0. Jammer weer.
Ook lekker voor een jaartje. Lekker goedkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEER
Dan zie ik Ado voorlopig niet meer terugkeren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook lekker voor een jaartje. Lekker goedkoop.
Mwah. Als er niet al teveel vertrekt dan moeten jullie makkelijk kampioen worden daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie ik Ado voorlopig niet meer terugkeren.
Dacht NAC ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Als er niet al teveel vertrekt dan moeten jullie makkelijk kampioen worden daar.
In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waren wel leuke jaren ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweest
Gezellig naar de dijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Regel jij dan kaartjes voor mij en Opper? Fokmeet
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experiencequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
Dat klinkt wel kinky.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
hasj, coke, paling zo gaan we zondags op padquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experience
Ja eindelijk.quote:
Ik ga lekker :dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja eindelijk.
Altijd een paar dommies die in onze voetbalpoules de uitslagen waren vergeten.
Oké bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even lekker de stad in ga.
Of het verslavend is weet ik niet. Ik weet wel dat het niet bij iedereen even lekker werkt. Oogdruppels kunnen behoorlijk wat bijwerkingen hebben.quote:
hoort erbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of het verslavend is weet ik niet. Ik weet wel dat het niet bij iedereen even lekker werkt. Oogdruppels kunnen behoorlijk wat bijwerkingen hebben.
Ik ben gewoon thuis. Ouwe lul hé. Zo maar een beetje voetbal kijken denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Soepel
Rustig weekendje
Jij niet roffa onveilig maken dan?
Met lelijk voetbal, met een hoop lelijke spelers.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Vervelende club ook nog. Het zit je niet mee
Hou alsjeblieft opquote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit met een knakker te praten op Soulseek (muziekdownloadprogramma) en dit was één van de bandjes die ik daar ontdekte
Hallo druiventelerquote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met lelijk voetbal, met een hoop lelijke spelers.
Ik ga uit pure zelfhaat kijken, maar eerst nog aan tentamens werken.
Wat een herriequote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit met een knakker te praten op Soulseek (muziekdownloadprogramma) en dit was één van de bandjes die ik daar ontdekte
Ja lekker hequote:
Ik kijk alleen in de hoop op puntverlies voor Feyenoordquote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ziet liever mooiboys op het veld?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
12.30quote:Op zondag 15 januari 2017 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen in de hoop op puntverlies voor Feyenoord
Daarom is ie toch voor ajaxquote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ziet liever mooiboys op het veld?
Roda mag deze wedstrijd wel winnen, en daarna alles verliezen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
12.30
kunstgras
Roda uit.
Moet goed komen
Dit is bizar slechte humor, als dit al humor te noemen valt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ziet liever mooiboys op het veld?
Nog ff Shooter kijken. Beetje kutserie uiteindelijk, maar toch vermakelijk genoeg dat je m wil afkijken.quote:
Daar had C_A het ook al over.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog ff Shooter kijken. Beetje kutserie uiteindelijk, maar toch vermakelijk genoeg dat je m wil afkijken.
Doe maar nietquote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef Saind het volgende:
Stijn ik wil een gifje posten omdat ik echt met stijgende verbazing zit te kijken naar deze shit maar ik wil geen ban. Als ik spoiler doe zie je hem dan door de vingers?
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef Saind het volgende:
Stijn ik wil een gifje posten omdat ik echt met stijgende verbazing zit te kijken naar deze shit maar ik wil geen ban. Als ik spoiler doe zie je hem dan door de vingers?
Bedankt Stijn.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is bizar slechte humor, als dit al humor te noemen valt.
Ter compensatie van de matige humor wat muziek.
[ afbeelding ]
Geen idee wat voor plaatje het is dus ik kan er ook niet over oordelen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:15 schreef Saind het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus stijn wat reageer je traag.
haal maar weg als het je niet bevalt
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:16 schreef Saind het volgende:
Dit heb ik ook als ik seks met m'n vrouw heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus stijn wat reageer je traag.
Wat is hier raar aan.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Tjeumig. Die gaat diep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus stijn wat reageer je traag.
haal maar weg als het je niet bevalt[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Lans vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus stijn wat reageer je traag.
Alsof jij bans uitdeelt.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geef trouwens geen ban om één zo'n plaatje of überhaupt één note.
Wtf is een barkiequote:Op zondag 15 januari 2017 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo zet je dan barkie posts binnen 25 minuten
Noem het enthousiasmequote:Op zondag 15 januari 2017 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
hoezo zet je dan barkie posts binnen 25 minuten
Ik weet dat jij niet veel buiten komt.quote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet veel buiten komt.
Maar barkie is gewoon normaal woord.
Dat kan nietquote:Op zondag 15 januari 2017 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Oh dit is wel veel jaquote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Aantal posts voor onlogisch
Vandaag tot nu toe: 78
lekker onlogisch
Even luisteren.quote:
Nee hoorquote:Op zondag 15 januari 2017 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet veel buiten komt.
Maar barkie is gewoon normaal woord.
Ken echt niemand die nederlands kan die dat woord niet kent.quote:
Ik heb het echt nog nooit iemand op mijn scholen of in mijn omgeving horen zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken echt niemand die nederlands kan die dat woord niet kent.
Kakkerlakken hè, krijg je datquote:Op zondag 15 januari 2017 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken echt niemand die nederlands kan die dat woord niet kent.
#Teamscrummiequote:Op zondag 15 januari 2017 00:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik ken barkie ook niet. En daar ben ik blij om.
Mensen die bij 25 klagen over de ENORME benauwdheid.quote:
Ik kom tot leven als het 25+ isquote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die bij 25 klagen over de ENORME benauwdheid.
Zomergod.
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach als het heel koud is, kan het lekker zijn.
En je tijdens het wandelen black metal luistert.quote:
hahaquote:Op zondag 15 januari 2017 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
En je tijdens het wandelen black metal luistert.
Ik ga wel bij je moeder langsquote:Op zondag 15 januari 2017 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk hoeft onlogisch vanavond geen patat te halen van zijn vrouw.
Vroeger was zondag wel patatdag hierquote:Op zondag 15 januari 2017 00:43 schreef onlogisch het volgende:
Is dat bij jullie op zondag altijd hetzelfde?
quote:
viesdikquote:Op zondag 15 januari 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga zo misschien maar het tostiapparaat aanslingeren
Dat ligt eraan hoe druk het hier straks isquote:Op zondag 15 januari 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelang ga je slapen vannacht onlogisch?
Laatste 12 uur zijn belangrijker dan de eerste.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je rond het middaguur rond de 2000 zit pak je hem.
Misschien komen er nog mensen terug van het stappen.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe druk het hier straks is
Die tikken dan een hoop onzin.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien komen er nog mensen terug van het stappen.
Wanneer zal hij zijn slaap pakken?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatste 12 uur zijn belangrijker dan de eerste.
tussen 4 en 11 straks denk ikquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer zal hij zijn slaap pakken?
Niet.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer zal hij zijn slaap pakken?
haha. Nee. Zeker nietquote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet.
Ik neem aan dat onlo een sos lijntje heeft gebeld
quote:Op zondag 15 januari 2017 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet.
Ik neem aan dat onlo een sos lijntje heeft gebeld
Je wordt oud.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo slapen.
Ik trek het tegenwoordig niet later dan 1 uur.
Vastgeroest in het ritme.quote:
meer nakkenquote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef onlogisch het volgende:
Ik overigens ook hoor. Daarom denk ik niet dat dit wat gaat worden
Alleen losers hebben excuses.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef onlogisch het volgende:
De recordhouder is 15quote:Op zondag 15 januari 2017 00:50 schreef onlogisch het volgende:
wowquote:Op zondag 15 januari 2017 00:51 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik nog wel wat liggen. Maar ik gebruik niet.
222 sinds 12 uur jaquote:Op zondag 15 januari 2017 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar nu 200 in wat? Vanaf wanneer? 12 uur?
Dat is traag.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:52 schreef Scrummie het volgende:
Maar nu 200 in wat? Vanaf wanneer? 12 uur?
Is niet aan te komen van kwaliteit in warschau.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen aan de sos vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |