In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEER
Waren wel leuke jaren ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweest
Gezellig naar de dijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEER
Ja, opper zei zelfs de full experience te willenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Regel jij dan kaartjes voor mij en Opper? Fokmeet
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experiencequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
Dat klinkt wel kinky.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
hasj, coke, paling zo gaan we zondags op padquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experience
Ja eindelijk.quote:
Ik ga lekker :dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja eindelijk.
Altijd een paar dommies die in onze voetbalpoules de uitslagen waren vergeten.
Oké bedankt voor je antwoord.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik zo nog even lekker de stad in ga.
Of het verslavend is weet ik niet. Ik weet wel dat het niet bij iedereen even lekker werkt. Oogdruppels kunnen behoorlijk wat bijwerkingen hebben.quote:
hoort erbij.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of het verslavend is weet ik niet. Ik weet wel dat het niet bij iedereen even lekker werkt. Oogdruppels kunnen behoorlijk wat bijwerkingen hebben.
Ik ben gewoon thuis. Ouwe lul hé. Zo maar een beetje voetbal kijken denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Soepel
Rustig weekendje
Jij niet roffa onveilig maken dan?
Met lelijk voetbal, met een hoop lelijke spelers.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Vervelende club ook nog. Het zit je niet mee
Hou alsjeblieft opquote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit met een knakker te praten op Soulseek (muziekdownloadprogramma) en dit was één van de bandjes die ik daar ontdekte
Hallo druiventelerquote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met lelijk voetbal, met een hoop lelijke spelers.
Ik ga uit pure zelfhaat kijken, maar eerst nog aan tentamens werken.
Wat een herriequote:Op zondag 15 januari 2017 00:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit met een knakker te praten op Soulseek (muziekdownloadprogramma) en dit was één van de bandjes die ik daar ontdekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |