Mwah. Als er niet al teveel vertrekt dan moeten jullie makkelijk kampioen worden daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie ik Ado voorlopig niet meer terugkeren.
Dacht NAC ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Als er niet al teveel vertrekt dan moeten jullie makkelijk kampioen worden daar.
In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEER
Waren wel leuke jaren ja. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de toto divisie is het altijd feest, ado kan het weten want die zijn er geweest
Gezellig naar de dijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VOLGEND JAAR GAAN WE WEER, NAAR DEN BOSCH OP EN NEER
Ja, opper zei zelfs de full experience te willenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Regel jij dan kaartjes voor mij en Opper? Fokmeet
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experiencequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
Dat klinkt wel kinky.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, opper zei zelfs de full experience te willen
hasj, coke, paling zo gaan we zondags op padquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel gram gaat er door heen bij de full experience
Ja eindelijk.quote:
Ik ga lekker :dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja eindelijk.
Altijd een paar dommies die in onze voetbalpoules de uitslagen waren vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |