SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2017 19:25:40 ]
quote:
Paddestoelen dan, of seafood.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb supergraag vis, maar niet op mijn pizza.
Paddenstoelen wel. En fleisch.quote:
Ik heb alleen naar Barcelona - Las Palmas gekeken, half naar Spurs v WBA.quote:
sorryquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is goffetomme net al gevraagd Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.
Heb je Noppert nog gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen naar Barcelona - Las Palmas gekeken, half naar Spurs v WBA.
Zo zap ik wel langs de Eredivisie. Denk dat ik op 423 blijf hangen voor HEE-ADO // SPA-UTR
Ja, heb het laatste gedeelte aangezet toen het gunstig eruit zag, want ik kan niet naar viesdikke Fitton kijken en zeker niet over zo'n lang format. Die finishes waren briljant.quote:
Paprika of wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oke
* charmed_angel heeft trek in chips
We hebben het over de BDO he.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, heb het laatste gedeelte aangezet toen het gunstig eruit zag, want ik kan niet naar viesdikke Fitton kijken en zeker niet over zo'n lang format. Die finishes waren briljant.
De speler waar we het over hebben gooide op de Grand Slam of Darts zeer sterk tegen PDC-klanten.quote:
Genotquote:
Anton Noppert?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De speler waar we het over hebben gooide op de Grand Slam of Darts zeer sterk tegen PDC-klanten.
Jup, hier aan de kust gewoon regen, heel veel regen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
het verandert binnenlands in sneeuw
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
het verandert binnenlands in sneeuw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |