Heb je Poolse wodka gekregen van hem?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:48 schreef Saind het volgende:
Inso zal ik jou als dank voor de wodka anders 5 stuks brownie geven waarvan 1 kankertjevol met wiet.
Kijken of je hem eruit haalt
Oh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk wel hoor voor groot deel
van mn 13e tot 19e geblowed maar nooit zo skaffa geweest als iedereen altijd claimed te zijn
alleen scherpe randjes eraf en beetje minder stress
empirisch onderzoekquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan gaan we maar uit van jouw onderbuikgevoelens.
onderbuik?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh.
Nou dan gaan we maar uit van jouw onderbuikgevoelens.
Binnekort wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je Poolse wodka gekregen van hem?
Het draaien is wel leuk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef Saind het volgende:
ga zo eens even een baapje draaien denk ik
Met sos is het ritueel ook zeker zo leuk als het effect zelfquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het draaien is wel leuk.
Dat gevoel wanneer ie er mooit uitkomt.
Dat vond ik het enige pittige toen ik gestopt was.
klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Met sos is het ritueel ook zeker zo leuk als het effect zelf
pfff vertel mij watquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt.
maar dat vond ik echt oprecht lekker spul
Volkskrant Magazine was jaren terug leuk om te lezen, maar is echt tot een kappersblaadje verworden nadat die muts van ELLE of Cosmopolitan daar de touwtjes in handen kreeg.. Veel advertorials ookquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:59 schreef Saind het volgende:
Heb twee weken gratis volkskrant en volkskrant magazine gaat van kaft tot kaft over obama
man man man
Ik moet nog eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:06 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit aan de bami trouwens.. Met saté..
Die van Pronto aan de Weimarstraat was altijd goed te knagen..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De pizza smaakte voor geen meter.
Daar woon ik niet echt in de buurt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Die van Pronto aan de Weimarstraat was altijd goed te knagen..
Aha. Bahmi met sateh.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:06 schreef Befbekje het volgende:
Ik zit aan de bami trouwens.. Met saté..
Hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de tegenwoordige tijd, met e-mail en zo, kun je eigenlijk bij iedere pizzeria tot diep in de nacht bestellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:13 schreef Befbekje het volgende:
Ook één van de weinige pizzaria's waar je tot diep in de nacht kon bestellen..
2/10..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de tegenwoordige tijd, met e-mail en zo, kun je eigenlijk bij iedere pizzeria tot diep in de nacht bestellen.
madquote:
Daar ben ik ook nooit zo gek op.quote:
Dit is wel heel erg toevallig Stijn. Wij ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb heerlijk erwtensoep gegeten.
welke pizza had jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Benieuwd hoe mozzarella zich hier van gaat herstellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo gek op.
Dat is goffetomme net al gevraagd Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.quote:
Ik meldde gisteren al dat ik het ging eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg toevallig Stijn. Wij ook.
Normaal gesproken wel te eten, vandaag gewoon even niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo gek op.
Door in een tonijn te veranderen is het beste.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mozzarella zich hier van gaat herstellen.
Wij hadden nog over van donnerstag. Eigenlijk zouden we gehaktbrood eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren al dat ik het ging eten.
Ik heb supergraag vis, maar niet op mijn pizza.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door in een tonijn te veranderen is het beste.
Waar moeten we het dan over hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hadden nog over van donnerstag. Eigenlijk zouden we gehaktbrood eten.
Maar laten we het hier niet over eten hebben. Dit wordt niet door iedereen op prijs gesteld.
Ik heb zin in vanavond PSV.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten we het dan over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |