In de tegenwoordige tijd, met e-mail en zo, kun je eigenlijk bij iedere pizzeria tot diep in de nacht bestellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:13 schreef Befbekje het volgende:
Ook één van de weinige pizzaria's waar je tot diep in de nacht kon bestellen..
2/10..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In de tegenwoordige tijd, met e-mail en zo, kun je eigenlijk bij iedere pizzeria tot diep in de nacht bestellen.
madquote:
Daar ben ik ook nooit zo gek op.quote:
Dit is wel heel erg toevallig Stijn. Wij ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb heerlijk erwtensoep gegeten.
welke pizza had jequote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De pizza smaakte voor geen meter.
Benieuwd hoe mozzarella zich hier van gaat herstellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo gek op.
Dat is goffetomme net al gevraagd Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.quote:
Ik meldde gisteren al dat ik het ging eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg toevallig Stijn. Wij ook.
Normaal gesproken wel te eten, vandaag gewoon even niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nooit zo gek op.
Door in een tonijn te veranderen is het beste.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Benieuwd hoe mozzarella zich hier van gaat herstellen.
Wij hadden nog over van donnerstag. Eigenlijk zouden we gehaktbrood eten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik meldde gisteren al dat ik het ging eten.
Ik heb supergraag vis, maar niet op mijn pizza.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Door in een tonijn te veranderen is het beste.
Waar moeten we het dan over hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij hadden nog over van donnerstag. Eigenlijk zouden we gehaktbrood eten.
Maar laten we het hier niet over eten hebben. Dit wordt niet door iedereen op prijs gesteld.
Ik heb zin in vanavond PSV.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moeten we het dan over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |