Nog steeds mad om banksaldo??quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
jij staat over al boven, echt het mannetje
gewoon beetje smakeloos maar maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
toto waarom huil je eigenlijk om die ui van die gast?
zeg je ook alleen maar omdat je crew bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon beetje smakeloos maar maakt niet uit hoor
ik heb een eigen mening amenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat je crew bent
#opnaarde95kgquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef supersof het volgende:
ik heb mokka boontjes, paprika chips en mini stroopwafels
Noel niet meer sinds cachetquote:
je belandt toch wel weer in de friendzone hou maar opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had "SUPERSOF" maja die homo kaapt he
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Catkiller het volgende:
Niet dat dat erg is want zijn eigen mening is nog erger dan die van cachet.
uhm toto en ik zijn al jaren gewoon vrienden maar okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je belandt toch wel weer in de friendzone hou maar op
dat gaat lang duren met zo'n snelle schildklierquote:
ja zie heb je het alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm toto en ik zijn al jaren gewoon vrienden maar ok
Sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat gaat lang duren met zo'n snelle schildklier
Sow veel stoppels op haar kontquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Als het je niet bevalt hier, dan kus je m'n kont maar.
En dat zelfde geldt voor meer mensen hier.
[ afbeelding ]
Dat is mijn kont lulquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow veel stoppels op haar kont
Mooie kont verder hihi. Is Bradder alweer terug of houdt hij het voor een recordtijd vol zonder FOK!?quote:
Lastig met een banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie kont verder hihi. Is Bradder alweer terug of houdt hij het voor een recordtijd vol zonder FOK!?
Geen Doubledip meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had "SUPERSOF" maja die homo kaapt he
heb al mijn sympathie verloren voor hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Volgende week een nieuwe versie review.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook. Zal nog wel tijdje weg zijn dan
?quote:
ik hoop hetquote:
hou op ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop het ook, anders kan ik nooit meer op je fappen en mezelf daarna in slaap huilen
Mokka boontjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef supersof het volgende:
ik heb mokka boontjes, paprika chips en mini stroopwafels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat voor sfeer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Crip het volgende:
Wat een vreemde sfeer weer de laatste tijd. Willen jullie erover praten
Voor dat geld sws.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef Catkiller het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg, op Goat Simulator na is het in mijn ogen prima.
hahaha oja die is ook mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat weer net zoiets als 'Who's your daddy?' Met die baby die zichzelf moet vergiftigen.
Wil je mee doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een spannend spel
Daarom ook een paar eu per stuk denk ik. Alleen 7 days to die niet. Heel slecht spel volgens mij maar wel lachen.quote:
hehequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Betaal ik 30 euro om jouw naam te laten veranderen in Josti69
Ha ha haquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Betaal ik 30 euro om jouw naam te laten veranderen in Josti69
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]Dat zijn heel geen bonen. Hopelijk kaart de VVD deze misleidende naam aan in de Tweede Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch altijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen doet zo gemeen tegen elkaar, weer relletjes op fok enzo
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]is toch geen lekkernij? besteed die kcals beter manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koffie boontjes alleen dan mokka smaak ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn heel geen bonen. Hopelijk kaart de VVD deze misleidende naam aan in de Tweede Kamer.
Ik vind het een geweldige sfeer hoor kweeniequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Crip het volgende:
Wat een vreemde sfeer weer de laatste tijd. Willen jullie erover praten
omg dit is zo lekker manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Drug het volgende:
[..]
is toch geen lekkernij? besteed die kcals beter man
echt he, 'member Real GRTD, met alle fitties of real YNG (niet dat slappe aftreksel genaamd JNG nu)quote:
huh je bedoelt het zeker andersom ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt he, 'member Real GRTD, met alle fitties of real YNG (niet dat slappe aftreksel genaamd JNG nu)
mooie tijden
Niet gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha ha ha
Wie ben jij eigenlijk?
Je blaast hoog van de toren, maar wat heb jij nou eigenlijk bereikt?
Zat jij ook achter het doel in '88?
Heb jij ook een Bergkamp shirt?
Sta jij ook op de foto met Viola Holt?
Heb jij ook met schmoopy geneukt?
Heb jij ook een buurman die Hans heet?
Nou?
Je bent niets.
Niemand zal zich jou ooit herinneren.
Een nietsnut, die zichzelf beter kan weggooien.
Compleet zinloos, een zinloos bestaan.
Wie denk je nou voor de gek te houden?
Heb je ooit al wat bereikt?
Ga lekker naar je kliekje toede dood van dit forum.
Suck my fuck, misschien zuig je dan ooit nog eens iets joh. Met je hoofd.
Ik weet niet wat je nou denkt, maar ik sta torenhoog boven jou op de ranglijst.
Stop maar gewoon, log uit en kom nooit meer terug. Je bent een aflopende zaak. De droeftoeter van de userfanfare.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Niets tegen 'Lenthe' hoor, maar het is wel weer zo'n typisch 'kind van een fok!er'. Kijk in OUD, meestal zijn die kinderen gehandicapt of zwaar autistisch. Wij moeten ons niet proberen voort te planten mensen.
Nee toen was het PUBquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:42 schreef Toto69 het volgende:
oh wacht het is nu YNG en was toen JNG
nou ja point made
En daarna JNGquote:
Ja ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
huh je bedoelt het zeker andersom ;s
Net liep hij nog te pochen dat hij veel kon onthouden.quote:
Ik pak jou een keer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net liep hij nog te pochen dat hij veel kon onthouden.Wat een afgang zeg.
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTSquote:
lol, nodig was echt freakquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ja je hebt gelijk
'member DV
'member Stuart
'member TienVingers
'member nodig
'member Etsu
'member xcachet 2k13
'member Dearest/Jhali/Osuchi/Stolensweetheart/Fairydust
'member supersof 2k13
'member toto 2k13
'member d4v1d
'member jordyqwerty
'member voornaamachternaam 2k13
'member zwerty
'member wietparkiet 2k13
KOLO KOLOquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lkkrquote:
Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ja je hebt gelijk
'member DV
'member Stuart
'member TienVingers
'member nodig
'member Etsu
'member xcachet 2k13
'member Dearest/Jhali/Osuchi/Stolensweetheart/Fairydust
'member supersof 2k13
'member toto 2k13
'member d4v1d
'member jordyqwerty
'member voornaamachternaam 2k13
'member zwerty
'member wietparkiet 2k13
ja ;squote:
ha ha haquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
lmi was echt kapot engquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gast leek echt eng veel op een dolfijn
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.quote:
wies foefjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef supersof het volgende:
foefje is naar de kapper geweest maar ziet er nog steeds niet uit ;s
quote:
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Die post al een paar jaar niet meer johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????
dol fijn zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Iehl ik kijk geen vlogsquote:
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die post al een paar jaar niet meer joh
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?
Blauwe engel...![]()
kotshok
ja dat zien we jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIER
zou hij al weten over va?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.
Maar wie is die TARDIS?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Haha ja de schedel is nogal anders dan van een mensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
kleine moeitequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Ja.quote:
Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Die moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit vraag ik voor het laatste keer. Ik ga sollicitaties sturen.
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistan
Turkmenistan dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistan
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Nee hoor, nog springlevend naar mijn wetenquote:
Kan gebeuren meid, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezusben helemaal gaar vandaag
te veel gewerkt
Hosselboi is dat he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, nog springlevend naar mijn weten
GVDquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
Je kan toch voor beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah fuckerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
dat valt meequote:
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch voor beide solliciteren?
Dan kan je alsnog op beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
quote:quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog op beide solliciteren?
Hoezo mij nu wel verbeteren, deed je nooit? je bent niet boos op mij toch vanwege vanmiddag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind vindt niet goed geschreven. Zo hebben we allemaal wat.
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
Jouw mama.quote:
Als back-up gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent plan Zquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terecht
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Je moet op 1 plek je stage en afstuderen doen wat 10 maanden duurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?
Doe jij ook altijd op Tinder zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangen
jij trouwt met paxconquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Liefst nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aanquote:
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
dit beschouw ik als een jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
yo dimaquote:
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij hebben een puur platonisch-anarchistische relatie
Als je haar hardhandig dwingt wel hoor.quote:
noem maar ff wat namen ik fix wel ben hypermobiel op het moment dus iedereen kan klappies krijgen.quote:
Heb hem wel vaker zien lopen in Grunna op zuiderdiep.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie dit plaatje zo vaak op FOK voorbij komen, maar het beangstigt me elke keer weer
[ afbeelding ]
Sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem wel vaker zien lopen in Grunna op zuiderdiep.
jaja komt dan wel erg dichtbij hequote:
Ik zal het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je haar hardhandig dwingt wel hoor.
wie is datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie dit plaatje zo vaak op FOK voorbij komen, maar het beangstigt me elke keer weer
[ afbeelding ]
xcachet, Chai, supersof en Crip om te beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
noem maar ff wat namen ik fix wel ben hypermobiel op het moment dus iedereen kan klappies krijgen.
waarom ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
xcachet, Chai, supersof en Crip om te beginnen
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd met lijstje met methoden die goed werken op je moeder. Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens proberen
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
een baby in jouw buik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.
en maar janken als ik niet op je dm reageerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:04 schreef Mozy het volgende:
Mensen zoals Noel die mij de hele dag onzedelijke dingen sturen.
dit was zo'n mooie tijd. de mooiste als je het mij vraagt. samen met answaahquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
doe eens ff een keer lief man ik care om wat jij van mij vindt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en maar janken als ik niet op je dm reageer
Answa die zieke pooier bleek te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit was zo'n mooie tijd. de mooiste als je het mij vraagt. samen met answaah
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Answa die zieke pooier bleek te zijn.en mensen die Onur gingen spotten en dat gingen filmen.
ohja die kwam van partyflock toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzo
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzo
Ik geef de opdracht toch aan Mozy, jandoedelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mij
niks ontvangen andersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd met lijstje met methoden die goed werken op je moeder. Succes.
Onur torkoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Answa die zieke pooier bleek te zijn.en mensen die Onur gingen spotten en dat gingen filmen.
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mij
dat zei ik tegen hplcquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Jij noemde me ooit de raarste hier, dat zit me nog steeds niet lekker.
als jij xcachet aanraakt ben jij voor wilfredquote:
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zei ik tegen hplc
wist niet dat jij dat was
sorry mister friendzonequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij xcachet aanraakt ben jij voor wilfred
ach ga weg met je wilfred hier piemel voor je mongool
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:23 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heb jij soms nog interesse om mp3'tjes van mij te taggen?
waarom zeg je dan dat ik heb gezegd dat ik jou de raarste vondquote:
ik vind jou zo gek nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat ik heb gezegd dat ik jou de raarste vond
Hans en ik lijken zoveel op elkaar dat we wel kloons van elkaar konden zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:24 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zeg je dan dat ik heb gezegd dat ik jou de raarste vond
Kun je dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:24 schreef Toto69 het volgende:
Wel zin om een tag om Noel z'n enkel te doen
Zosk net aanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sow die mond past wel wat in gok uik
Daarom, opso.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:26 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n iemand die overal irritant aanwezig is.
echt hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
waar denk jij dat de foefjes waren voor een eventuele bruiloftlocatie?quote:
leg je jezelf erop?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt hega maar gourmetten vanavond, gewoon omdat het kan
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou m´n kind echt weggooien dan hoor
hebben ze bij xcachet ook niet gedaan hequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou m´n kind echt weggooien dan hoor
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:32 schreef Toto69 het volgende:
och god 2 retards in het topic nu
hans en wch
en noelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:32 schreef Toto69 het volgende:
och god 2 retards in het topic nu
hans en wch
je juicht het in je vorige post aan ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou leuk zijn als je het voor me opnam
weenie hoor, maar zijn piemel kan niet pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah tardis zijn wormvormige aanhangsel wil ook wat zeggen hoor
Dat weet je welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
weenie hoor, maar zijn piemel kan niet praten
Heb liever dat ze een keer opgenomen wordt in het PBCquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou leuk zijn als je het voor me opnam
nee dat was voor Hans, ik hou van hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
je juicht het in je vorige post aan ;s
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb liever dat ze een keer opgenomen wordt in het PBC
Hoe gaat het?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat was voor Hans, ik hou van hem
ja klopt, alle piemels kunnen niet pratenquote:
heb nog niet gekeken maar zal wel cheap ass Turkije zijn of Ibiza?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
waar denk jij dat de foefjes waren voor een eventuele bruiloftlocatie?
ik denk curacaoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
heb nog niet gekeken maar zal wel cheap ass Turkije zijn of Ibiza?
Goedzo, jokken is niet netjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt, alle piemels kunnen niet praten
het was twaalf uur vliegenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
heb nog niet gekeken maar zal wel cheap ass Turkije zijn of Ibiza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |