Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ja je hebt gelijk
'member DV
'member Stuart
'member TienVingers
'member nodig
'member Etsu
'member xcachet 2k13
'member Dearest/Jhali/Osuchi/Stolensweetheart/Fairydust
'member supersof 2k13
'member toto 2k13
'member d4v1d
'member jordyqwerty
'member voornaamachternaam 2k13
'member zwerty
'member wietparkiet 2k13
ja ;squote:
ha ha haquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
lmi was echt kapot engquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gast leek echt eng veel op een dolfijn
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.quote:
wies foefjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef supersof het volgende:
foefje is naar de kapper geweest maar ziet er nog steeds niet uit ;s
quote:
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Die post al een paar jaar niet meer johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????
dol fijn zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Iehl ik kijk geen vlogsquote:
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die post al een paar jaar niet meer joh
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?
Blauwe engel...![]()
kotshok
ja dat zien we jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIER
zou hij al weten over va?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.
Maar wie is die TARDIS?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Haha ja de schedel is nogal anders dan van een mensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
kleine moeitequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Ja.quote:
Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Die moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit vraag ik voor het laatste keer. Ik ga sollicitaties sturen.
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistan
Turkmenistan dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistan
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Nee hoor, nog springlevend naar mijn wetenquote:
Kan gebeuren meid, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezusben helemaal gaar vandaag
te veel gewerkt
Hosselboi is dat he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, nog springlevend naar mijn weten
GVDquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
Je kan toch voor beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah fuckerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
dat valt meequote:
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch voor beide solliciteren?
Dan kan je alsnog op beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
quote:quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog op beide solliciteren?
Hoezo mij nu wel verbeteren, deed je nooit? je bent niet boos op mij toch vanwege vanmiddag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind vindt niet goed geschreven. Zo hebben we allemaal wat.
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
Jouw mama.quote:
Als back-up gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent plan Zquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terecht
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Je moet op 1 plek je stage en afstuderen doen wat 10 maanden duurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?
Doe jij ook altijd op Tinder zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangen
jij trouwt met paxconquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Liefst nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aanquote:
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
dit beschouw ik als een jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |