Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ja je hebt gelijk
'member DV
'member Stuart
'member TienVingers
'member nodig
'member Etsu
'member xcachet 2k13
'member Dearest/Jhali/Osuchi/Stolensweetheart/Fairydust
'member supersof 2k13
'member toto 2k13
'member d4v1d
'member jordyqwerty
'member voornaamachternaam 2k13
'member zwerty
'member wietparkiet 2k13
ja ;squote:
ha ha haquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:46 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wat een verzameling heldere lichten bij elkaar.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
lmi was echt kapot engquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
watquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gast leek echt eng veel op een dolfijn
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.quote:
wies foefjequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef supersof het volgende:
foefje is naar de kapper geweest maar ziet er nog steeds niet uit ;s
quote:
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aiii
TienVingers had een oogje op xcachet geloof ik
Oh ja ik vergat LMI nogLMI
dolfijnenkop
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Die post al een paar jaar niet meer johquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
WIE IS DIE TIENVINGERSS??????
dol fijn zegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, hierna LETMEIN, was een user op het FOK! forum. LETMEIN postte voornamelijk in 2013 en 2014 maar is ook daarna nog regelmatig gespot op zowel FOK!, als in de Blauwe Engel in Groningen, maar ook in het Dolfinarium in Harderwijk. LETMEIN had de pech nogal op een dolfijn te lijken, hierdoor wordt hij nu vaak dolfijn genoemd.
Iehl ik kijk geen vlogsquote:
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIERquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die post al een paar jaar niet meer joh
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja hoe? had ie vinnen? was ie blauw grijzig of gewoon net zo'n voorhoofd als rihanna?
Blauwe engel...![]()
kotshok
ja dat zien we jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DAT VRAAG IK TOCH NIET IK WORD GEK HIER
zou hij al weten over va?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet alleen dat hij vwo deed (dus geen hefturkchauffeur geworden is), in het midden van Nederland woonde, nu een jaar of 20-21 is en dat hij een knappe blonde god was.
Maar wie is die TARDIS?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Haha ja de schedel is nogal anders dan van een mensquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja gewoon zijn gezicht leek op dat van een dolfijn
last te omschrijven
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
Tardis (KLB-Hunk 2015)quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/tardis
kleine moeitequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Goede TT, je bent er maar druk mee he Noel?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |