Nog steeds mad om banksaldo??quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:22 schreef zeer het volgende:
[..]
jij staat over al boven, echt het mannetje
gewoon beetje smakeloos maar maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
toto waarom huil je eigenlijk om die ui van die gast?
zeg je ook alleen maar omdat je crew bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon beetje smakeloos maar maakt niet uit hoor
ik heb een eigen mening amenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zeg je ook alleen maar omdat je crew bent
#opnaarde95kgquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef supersof het volgende:
ik heb mokka boontjes, paprika chips en mini stroopwafels
Noel niet meer sinds cachetquote:
je belandt toch wel weer in de friendzone hou maar opquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had "SUPERSOF" maja die homo kaapt he
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Catkiller het volgende:
Niet dat dat erg is want zijn eigen mening is nog erger dan die van cachet.
uhm toto en ik zijn al jaren gewoon vrienden maar okquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je belandt toch wel weer in de friendzone hou maar op
dat gaat lang duren met zo'n snelle schildklierquote:
ja zie heb je het alquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm toto en ik zijn al jaren gewoon vrienden maar ok
Sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
dat gaat lang duren met zo'n snelle schildklier
Sow veel stoppels op haar kontquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Als het je niet bevalt hier, dan kus je m'n kont maar.
En dat zelfde geldt voor meer mensen hier.
[ afbeelding ]
Dat is mijn kont lulquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sow veel stoppels op haar kont
Mooie kont verder hihi. Is Bradder alweer terug of houdt hij het voor een recordtijd vol zonder FOK!?quote:
Lastig met een banquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooie kont verder hihi. Is Bradder alweer terug of houdt hij het voor een recordtijd vol zonder FOK!?
Geen Doubledip meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik had "SUPERSOF" maja die homo kaapt he
heb al mijn sympathie verloren voor hemquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Volgende week een nieuwe versie review.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ja das waar ook. Zal nog wel tijdje weg zijn dan
?quote:
ik hoop hetquote:
hou op ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik hoop het ook, anders kan ik nooit meer op je fappen en mezelf daarna in slaap huilen
Mokka boontjes?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:26 schreef supersof het volgende:
ik heb mokka boontjes, paprika chips en mini stroopwafels
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
wat voor sfeer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Crip het volgende:
Wat een vreemde sfeer weer de laatste tijd. Willen jullie erover praten
Voor dat geld sws.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef Catkiller het volgende:
Wat zijn jullie negatief zeg, op Goat Simulator na is het in mijn ogen prima.
hahaha oja die is ook mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dat weer net zoiets als 'Who's your daddy?' Met die baby die zichzelf moet vergiftigen.
Wil je mee doen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een spannend spel
Daarom ook een paar eu per stuk denk ik. Alleen 7 days to die niet. Heel slecht spel volgens mij maar wel lachen.quote:
hehequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Betaal ik 30 euro om jouw naam te laten veranderen in Josti69
Ha ha haquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:37 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Betaal ik 30 euro om jouw naam te laten veranderen in Josti69
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]Dat zijn heel geen bonen. Hopelijk kaart de VVD deze misleidende naam aan in de Tweede Kamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is toch altijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedereen doet zo gemeen tegen elkaar, weer relletjes op fok enzo
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]is toch geen lekkernij? besteed die kcals beter manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koffie boontjes alleen dan mokka smaak ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zijn heel geen bonen. Hopelijk kaart de VVD deze misleidende naam aan in de Tweede Kamer.
Ik vind het een geweldige sfeer hoor kweeniequote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:35 schreef Crip het volgende:
Wat een vreemde sfeer weer de laatste tijd. Willen jullie erover praten
omg dit is zo lekker manquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:40 schreef Drug het volgende:
[..]
is toch geen lekkernij? besteed die kcals beter man
echt he, 'member Real GRTD, met alle fitties of real YNG (niet dat slappe aftreksel genaamd JNG nu)quote:
huh je bedoelt het zeker andersom ;squote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt he, 'member Real GRTD, met alle fitties of real YNG (niet dat slappe aftreksel genaamd JNG nu)
mooie tijden
Niet gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha ha ha
Wie ben jij eigenlijk?
Je blaast hoog van de toren, maar wat heb jij nou eigenlijk bereikt?
Zat jij ook achter het doel in '88?
Heb jij ook een Bergkamp shirt?
Sta jij ook op de foto met Viola Holt?
Heb jij ook met schmoopy geneukt?
Heb jij ook een buurman die Hans heet?
Nou?
Je bent niets.
Niemand zal zich jou ooit herinneren.
Een nietsnut, die zichzelf beter kan weggooien.
Compleet zinloos, een zinloos bestaan.
Wie denk je nou voor de gek te houden?
Heb je ooit al wat bereikt?
Ga lekker naar je kliekje toede dood van dit forum.
Suck my fuck, misschien zuig je dan ooit nog eens iets joh. Met je hoofd.
Ik weet niet wat je nou denkt, maar ik sta torenhoog boven jou op de ranglijst.
Stop maar gewoon, log uit en kom nooit meer terug. Je bent een aflopende zaak. De droeftoeter van de userfanfare.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Niets tegen 'Lenthe' hoor, maar het is wel weer zo'n typisch 'kind van een fok!er'. Kijk in OUD, meestal zijn die kinderen gehandicapt of zwaar autistisch. Wij moeten ons niet proberen voort te planten mensen.
Nee toen was het PUBquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:42 schreef Toto69 het volgende:
oh wacht het is nu YNG en was toen JNG
nou ja point made
En daarna JNGquote:
Ja ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
huh je bedoelt het zeker andersom ;s
Net liep hij nog te pochen dat hij veel kon onthouden.quote:
Ik pak jou een keer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Net liep hij nog te pochen dat hij veel kon onthouden.Wat een afgang zeg.
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTSquote:
lol, nodig was echt freakquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ja je hebt gelijk
'member DV
'member Stuart
'member TienVingers
'member nodig
'member Etsu
'member xcachet 2k13
'member Dearest/Jhali/Osuchi/Stolensweetheart/Fairydust
'member supersof 2k13
'member toto 2k13
'member d4v1d
'member jordyqwerty
'member voornaamachternaam 2k13
'member zwerty
'member wietparkiet 2k13
KOLO KOLOquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lkkrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |