Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Die moeilijke.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit vraag ik voor het laatste keer. Ik ga sollicitaties sturen.
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Optie C: Laat je uithuwelijken in Tadjikistan
Turkmenistan dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weiger mezelf uit te laten huwelijken in Tardiskistan
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik voor een misschien wat moeilijk stage maar met prachtige vooruitzichten solliciteren of een enorm makkelijke stage zonder al te vrolijke toekomstperspectiefhellup
Nee hoor, nog springlevend naar mijn wetenquote:
Kan gebeuren meid, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezusben helemaal gaar vandaag
te veel gewerkt
Hosselboi is dat he.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor, nog springlevend naar mijn weten
GVDquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
Je kan toch voor beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah fuckerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon een aandachtshoer hoor. Maak jezelf niks wijs
dat valt meequote:
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriėnterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan toch voor beide solliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |