Dan kan je alsnog op beide solliciteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
quote:quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BOOOORRINNGG BOOOOORING BOORING TABLES BORING TABLES
EN dan mute
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog op beide solliciteren?
Hoezo mij nu wel verbeteren, deed je nooit? je bent niet boos op mij toch vanwege vanmiddag?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind vindt niet goed geschreven. Zo hebben we allemaal wat.
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terechtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yass maar eentje wilde mij sowieso al toen ik oriënterende stage daar deed maar het is zo uitzichtloos aangezien het best geautomatiseerd gaat worden. En dat wil ik dus niet.
Jouw mama.quote:
Als back-up gebruikenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent plan Zquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor een uitzichtloos bestaan kun je ook bij mij terecht
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach ik stuur het gwn overal naartoe wat mij leuk leek.
Ergste dat er kan gebeuren is jaartje studievertraging als het fucking moeilijk blijkt te zijn en dat neem ik voor lief
Je moet op 1 plek je stage en afstuderen doen wat 10 maanden duurt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan je een jaar studievertraging oplopen van een half jaar stage? Neem aan dat je in feb moet beginnen?
Doe jij ook altijd op Tinder zekerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed zo, meerdere hengeltjes uithangen
jij trouwt met paxconquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Liefst nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen we trouwen als we allebei over 5 jaar nog single zijn?
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aanquote:
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
dit beschouw ik als een jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liefst niet
[..]
Sof hoeft niet eens te hengelen, de mannen rennen achter haar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |