yo dimaquote:
ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij hebben een puur platonisch-anarchistische relatie
Als je haar hardhandig dwingt wel hoor.quote:
noem maar ff wat namen ik fix wel ben hypermobiel op het moment dus iedereen kan klappies krijgen.quote:
Heb hem wel vaker zien lopen in Grunna op zuiderdiep.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie dit plaatje zo vaak op FOK voorbij komen, maar het beangstigt me elke keer weer
[ afbeelding ]
Sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb hem wel vaker zien lopen in Grunna op zuiderdiep.
jaja komt dan wel erg dichtbij hequote:
Ik zal het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je haar hardhandig dwingt wel hoor.
wie is datquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie dit plaatje zo vaak op FOK voorbij komen, maar het beangstigt me elke keer weer
[ afbeelding ]
xcachet, Chai, supersof en Crip om te beginnenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
noem maar ff wat namen ik fix wel ben hypermobiel op het moment dus iedereen kan klappies krijgen.
waarom ikquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
xcachet, Chai, supersof en Crip om te beginnen
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd met lijstje met methoden die goed werken op je moeder. Succes.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens proberen
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:08 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
een baby in jouw buik?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |