en maar janken als ik niet op je dm reageerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:04 schreef Mozy het volgende:
Mensen zoals Noel die mij de hele dag onzedelijke dingen sturen.
dit was zo'n mooie tijd. de mooiste als je het mij vraagt. samen met answaahquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie dit plaatje zo vaak op FOK voorbij komen, maar het beangstigt me elke keer weer
[ afbeelding ]
doe eens ff een keer lief man ik care om wat jij van mij vindt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en maar janken als ik niet op je dm reageer
Answa die zieke pooier bleek te zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit was zo'n mooie tijd. de mooiste als je het mij vraagt. samen met answaah
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Answa die zieke pooier bleek te zijn.en mensen die Onur gingen spotten en dat gingen filmen.
ohja die kwam van partyflock toch.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzo
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was toch ook zo'n hardcorewijf met zo'n verschrikkelijke harses? alienhoofd ofzo
Ik geef de opdracht toch aan Mozy, jandoedelquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mij
niks ontvangen andersquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je PM gestuurd met lijstje met methoden die goed werken op je moeder. Succes.
Onur torkoquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Answa die zieke pooier bleek te zijn.en mensen die Onur gingen spotten en dat gingen filmen.
sowquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik ben bezig met tactieken te bedenken. heb veel ervaringen met mma. Zit te denken aan een QUADRO ASSER SWAFFEL EXTREME met als finisher een baby in de buik van yours truly.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je supersof met 1 vinger aanraakt ben je van mij
dat zei ik tegen hplcquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Jij noemde me ooit de raarste hier, dat zit me nog steeds niet lekker.
als jij xcachet aanraakt ben jij voor wilfredquote:
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dat zei ik tegen hplc
wist niet dat jij dat was
sorry mister friendzonequote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij xcachet aanraakt ben jij voor wilfred
ach ga weg met je wilfred hier piemel voor je mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |