Nee ik heb geen voorkeur, het is maar net waar ik een baan kan vinden. Bovendien ga ik liever niet zo een constructie aan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Geen probleem, duurt sowieso wel aantal maanden voor ik appartement heb gekozen. Heb je een voorkeur voor één van de steden, dan ga ik even kijken of ik daar goede appartementen vind, dan stuur ik je links of dat je wat lijkt en praten we dan verder.
Waarom denk je dat hij ooit weg was door een perm.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
jezus wickedmen wrm gaat het hier continu over sinds je terug bent
I see addicted peoplequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Chai is vreemd geweest met micsonquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En Micson en weet ik veel wie allemaal.
In de bus zei ze ook, van ja mijn vriend mag je niet met jou zien
DPquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:47 schreef deadprez het volgende:
Oh echt? Wat verrassend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij ooit weg was door een perm.
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZYquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.
Ik ga HIV oplopen en het aan jou geven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai en ik zijn gewoon #lifegoals, ook voor wicky. Hij wil proberen achter ons geheim te komen.
gwn jelly dat jij geen drugs mag gebruiken van je vrouw ;squote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
I see addicted people
Ashqelon?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Billenlikkers die in Chai haar pants proberen te komen of bij elkaar vandaar
En Mozy die doet alsof hij de hele meneer is terwijl zijn tanga aan een andere lul zitquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Chai is vreemd geweest met micson
En mocht later niet met jou in een bus gespot worden
Wat een plottwist in deze soap.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn jelly dat jij geen drugs mag gebruiken van je vrouw ;s
Daarom wil hij mij tegenkomen in de stad binnenkort. Hij gaat mij neuken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZY
quote:
ewaquote:
ik betaal voor de livestreamquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom wil hij mij tegenkomen in de stad binnenkort. Hij gaat mij neuken.
Kun je deze claims onderbouwen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En Mozy die doet alsof hij de hele meneer is terwijl zijn tanga aan een andere lul zit
Hier zou Endemol goud geld voor betalen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
IK SNAP HET HIJ VALT OP JOU MOZY
Bob mag ik wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
wicked is nog verder heen dan goodtripbob jemig
pure psychosequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig worden niels-quotes bewaardquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar nog niet zo verder als Nelis!quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
eyyyquote:
moaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar nog niet zo verder als Nelis!
gast pls zet jezelf niet zo voor schutquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag
Waarom zou je met een chick blijven die je bedriegt, nota bene met Fokkers? Is het een gebrek aan zelfrespect? Zelfwaardering? Ben je bang nooit meer aan de vrouw te komen?
Ik lees hier 3 punten die op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je met een chick blijven die je bedriegt, nota bene met Fokkers? Is het een gebrek aan zelfrespect? Zelfwaardering? Ben je bang nooit meer aan de vrouw te komen?
past wel bij de rest van je hippieleefquote:
ik vind helemaal mooiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast pls zet jezelf niet zo voor schut
Billenlikken is geil manquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef wickedmen het volgende:
Ik schat Niels toch hoger in dan billenlikkende autistische onzekere Fokkers
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast pls zet jezelf niet zo voor schut
Waarom zou ik een vraag beantwoorden waar in aanname inzit die ook nog eens verzonnen is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En de vraag blijft staan, waarom care je daarom?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
is nelis altijd dronken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Niels weet je dat hij dronken is maar van wicked is het gewoon pure psychose, pure machteloosheid, pure zoektocht naar aandacht en bevestiging
En Bob is gewoon gek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Niels weet je dat hij dronken is maar van wicked is het gewoon pure psychose, pure machteloosheid, pure zoektocht naar aandacht en bevestiging
weenie ligt aan situatie denk kquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Want?
Als jouw vriendin met een ander het bed duikt zou je bij haar blijven?
Waarom maak jij je hier in godsnaam zo druk om?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Want?
Als jouw vriendin met een ander het bed duikt zou je bij haar blijven?
Al 3 jaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
En de vraag blijft staan, waarom care je daarom?
Hij wil Chai inpikkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom maak jij je hier in godsnaam zo druk om?
Ik schat Niels zeker een stuk hoger in dan jouquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef wickedmen het volgende:
Ik schat Niels toch hoger in dan billenlikkende autistische onzekere Fokkers
heb het steeds over ganja en teh herbquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
past wel bij de rest van je hippieleef
laten we niet overdrijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schat Niels zeker een stuk hoger in dan jou
Ah volgens mij is er iemand jelly dat Mozy een relatie met je heeft.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het steeds over ganja en teh herb
wel irritant dat ik ook hierin gelijk snobistisch geworden
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah volgens mij is er iemand jelly dat Mozy een relatie heeft.
Fijn man. Net als de zwerver bij de Jumbo die je een fijne dag wenst, net of ik dat nodig heb van een zwerver.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahaha, deze man
Helemaal verloren
Ik heb met je te doen man
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah volgens mij is er iemand jelly dat Mozy een relatie met je heeft.
Niels heeft een encyclopedie aan uitspraken lopen, waarom heeft wicky dat niet?quote:
medelijdenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niels heeft een encyclopedie aan uitspraken lopen, waarom heeft wicky dat niet?
dutch cheese had je toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
heb het steeds over ganja en teh herb
wel irritant dat ik ook hierin gelijk snobistisch geworden
ja maar anders moet ik mijn eigen drugs gaan betalen :squote:Op donderdag 12 januari 2017 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan deel ik dezelfde mening over Mozy over jou
Kom op man, ik snap dat de meeste Fokkers wanhopig zijn maar het niveau hier bereikt toch wel een ongekend dieptepunt
sneer naar wch dit, onnnodigquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Wel ja,trek mij er ook nog even aan m'n haren bij.
Zie je WCH, hier heb je het weer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gheheheheh idd
Succes vanavond met de cum van een ander likken
Aan het touwtje van je bril is iets makkelijker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
wehehequote:
welke haren? Toch iets dat jij een wch gemeen hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
goed hoor met jouquote:
snap ikquote:
DM haar insta eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
I want to meet someone who makes me feel the way music does #mirror
IG post van mn 10/10 match die ik op tinder heb
Ik had slechts 1 stem als kutste user.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wou even aangeven dat er een snuiter rondloopt die nog meer gehaat wordt.
Hoi Aberquote:
Je denkt echt dat dat iets zegt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had slechts 1 stem als kutste user.
ik schop altijd mijn cavia tegen de muur als ze me hier kwetsenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgereageerd op mijn zoontje, moest hem uit bed slepen... gillen alles, wel mooi
4 a 5 cm haarlengte ongeveer nu.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke haren? Toch iets dat jij een wch gemeen hebben
bij vapen minder munchiesquote:
Je hebt dus geen interesse? Is overigens geen schimmige constructie, wil gewoon een appartement kopen en dat verhuren zodat er winst mee wordt behaald.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb geen voorkeur, het is maar net waar ik een baan kan vinden. Bovendien ga ik liever niet zo een constructie aan.
Hehequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KLB / Waarom heeft Danny de naamsverandering 4045 goedgekeurd?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
sowieso is het beterquote:
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?quote:
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de komquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
4 a 5 cm haarlengte ongeveer nu.
dat swsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik schop altijd mijn cavia tegen de muur als ze me hier kwetsen
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je denkt echt dat dat iets zegt?
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?
hoequote:
smoke je vaak?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Ze is dan ook geen psychiater in het PBC.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.
Ach, ik heb ook geen hekel aan je, men schetst graag een plaatje van je.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had slechts 1 stem als kutste user.
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude wij gaan nog wel samen smoken hé.
Kort haar is wel lekker praktisch.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Dudequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laatst had ik m'n haar niet gedaan en dronk ik kopje soep. Haren kwamen tot in de kom
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Oh.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
jij hebt rust, regelmaat en liefde nodig vriend, niet rare plantenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nog niet op, ga eerst kratom pakken
Klopt. Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet wat ik denk.
die had je al jaren tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagt
doet die shit echt iets eiglkquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Drug het volgende:
[..]
nog niet op, ga eerst kratom pakken
PBC?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze is dan ook geen psychiater in het PBC.
geen idee maar ik merk het verschil enorm als ik soms een puurtje smoke dan instant, vapen vrijwel nooitquote:
oh aightquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee maar ik merk het verschil enorm als ik soms een puurtje smoke dan instant, vapen vrijwel nooit
Ja is zo asociaal met je baard aan tafelquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef Mozy het volgende:
Voor kerst moest ik weleens mijn baar en snor aan de kant doen met eten.
dan ook niet, wel meer het joint stoned gevoel danquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
oeh echt. Ook als je op een hele hoge tempratuur vaped en alle vormen van thc en cbd binnen krijgt?
Dat is vals spelen als je pep snuift.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight
heb eiglk sws al jaren geen munchies gehad
Geef de baard een stoel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja is zo asociaal met je baard aan tafel
cheatersquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vals spelen als je pep snuift.
Oeh nice.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ook niet, wel meer het joint stoned gevoel dan
heheh dan rook k sowieso geen wiet, maar ook zonder pepquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vals spelen als je pep snuift.
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Niels we hebben toch iemand gevonden die zich nog debieler gedraagt
Ik krijg echt vrijwel altijd wel zin in eten als ik smoke.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
heheh dan rook k sowieso geen wiet, maar ook zonder pep
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?
TARDIS. is niet echt doorgedraaid hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die had je al jaren toch
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?
ik doelde op mezelf gekke troelaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
TARDIS. is niet echt doorgedraaid hoor
wajo zo langquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh nice.
Hoop ergens volgend jaar genoeg geld te hebben voor een goede.
Oh, voor die lui met TBS...quote:
Money voor samenwonen is belangrijker dan uberhaupt smoken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajo zo lang![]()
Ik kreeg hem als kadootje van mij skattie omdat gezonder
tbc?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, voor die lui met TBC...
Ik heb niet eens een strafblad.
nooit gekke dingen gedaan toen je dronken was?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TBC of TBS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
daarom huilenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt rust, regelmaat en liefde nodig vriend, niet rare planten
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
ok wickedquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
neppequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Oh zover als dat laatste kan ik niet gaan. Zelfs stoned ben ik nog steeds geen extreme eter maar ik kan dan wel wat meer op ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.echt vreten tot je nekt denk ik.
goed verhaal man, moeten we nu Delta ff bellen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
Afgeschaft in 1852.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
aighttquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
abusers zeggen van wel, maar wordt 1e x voor me. laat wel weten of t wa was
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveelquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerstkoekje komt weer omhoog.
ik neuk je kont kapot met je gayquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom huilen
tievusgay
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?
dat niet maar vind het wel beetje zorgwekkendquote:
Tja, wie komt er nou steeds terug om wanhopig de stroop van Chai's kont te likken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
Mozy is opperkneus, verder niet mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
maar niet genoeg liefde gehad dus?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Mozy zit hier nauwelijks, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
rtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
After Eight is echt zo vies.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveel
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
de ironiequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
is vapen gezonder en veiliger dan wiet roken ?
ik ga ook doen
Ik zit hier niet voor Chai hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Ik snap die combinatie in die zooi ook niet.quote:
10 FOK!streetcredsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had vanavond tot doel wicky in een psychose te krijgen
wat heb ik nu unlocked?
Dude, je bent 70 ga dammen ofzo met je opa vriendenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat heb ik nu unlocked?
Ik vind menthol sigaretten ook goor. Net als roken na het tanden poetsen (snap ik sowieso niet maar goed). Iew.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap die combinatie in die zooi ook niet.
Als je zo doorgaat nog een brandje denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat heb ik nu unlocked?
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zover als dat laatste kan ik niet gaan. Zelfs stoned ben ik nog steeds geen extreme eter maar ik kan dan wel wat meer op ja.
Helder licht ben je ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat een avontuur. Gaan jullie ook weleens naar de bieb?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.
godverdomme, ik dacht dat je gisteren gemeend moest lachen om mijn grappen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ik kom hier gewoon om te trollen hoor, dus als ik zeg dat je mag hopen dat ik je niet tegen kom de komende weken dan is dat allemaal nep ook, ben helemaal niet boos, ik gewoon een act.
Steek hem maar in hoinkquote:
Pijnlijk man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mozy is opperkneus, verder niet mee eens.
bijj een sushi tent is het helemaal ergquote:
Oh ik heb dat andersom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook al is het een kneusje, als hij een punt heeft dan heeft hij een punt.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoor dus net dat ik weg moet, jullie moeten mij niet.ja ik las het, stommersdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ga lkkr ghb lurken ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smerige junks hier ook. En nog denken dat het stoer is ook
Ja lekker elkaar opstoken en complimenteren, net alsof we weer in de brugklas zitten zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smerige junks hier ook. En nog denken dat het stoer is ook
Gewoon doen, dan nodig ik je uit voor een kringverjaardag. Raken de blokjes kaas en plakjes worst ook eens opquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb dat andersom.Ik probeer mij in gezelschap altijd beetje in te houden, anders ben ik bijna de enige die telkens een nieuwe blokje kaas pakt ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoor dus net dat ik weg moet, jullie moeten mij niet.Klopt, volgens WM zit ik de stroop tussen Chai's billen te likken op z'n Ash' style, heb even geen tijd voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ja want fysiek geweld gebruiken is veel minder erg dan gemene berichtjes op het internet uitwisselen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, hij zei dat als hij mij tegen kwam dat hij de politie zou bellen maar niet voor mij maar voor zichzelf
Ik reageerde met dat als ik hem zie, dat hij nog niet jarig is.
Ik ben niet zoals de meeste kneusjes hier, ik praat niet maar ik pak iemand als ik het wil
Dat willen ze dan niet. Dus ga ik solo en doe ik mijn joint in een McDonalds milkshakebeker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een avontuur. Gaan jullie ook weleens naar de bieb?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan nodig ik je uit voor een kringverjaardag. Raken de blokjes kaas en plakjes worst ook eens op
whehequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nog steeds
Schijn je ook goed te kunnen micro dosen voor dagelijks gebruik
gastquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Btw als Mozy een btj nog zelfrespect heeft geef hij zijn adres.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Afgelopen weken grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet en nu laf terugkruipen
Maar je moet wat als Chai nota bene je de baas is
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nog steeds
Schijn je ook goed te kunnen micro dosen voor dagelijks gebruik
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Afgelopen weken grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet en nu laf terugkruipen
Maar je moet wat als Chai nota bene je de baas is
Geil.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt, volgens WM zit ik de stroop tussen Chai's billen te likken op z'n Ash' style, heb even geen tijd voor je.
ik haat van jequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je baard niet meer mooi.
Oh nee dacht iets ernstigsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
keel slicen of gewoon kogeltje afvuren zoals zijn matties in Overvecht doen
Ja je moet wat als je niet verbaal vaardig bent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een echte man is niet vies van vechten
Alhoewel als een stel meiden elkaar napraten op een internetforum natuurlijk veel cooler is
ja helemaal leuk zoquote:
ik kan oprecht zeggen dat ik dat laatste inderdaad cooler vind dan vechtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alhoewel als een stel meiden elkaar napraten op een internetforum natuurlijk veel cooler is
Heb je stroop of honing tussen de kadetjes?quote:
Nooit. Gun jullie je geluk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt je voet al tussen de voordeur bij Chai.
Koekkruimels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je stroop of honing tussen de kadetjes?
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat praat je over verbaal vaardigquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je niet verbaal vaardig bent.
Voorbipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt je voet al tussen de voordeur bij Chai.
Stroopwafels toch?quote:
mietjequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.
noem je mocro's nou genetisch onderontwikkeld?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.
De woorden die je gebruikt denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat praat je over verbaal vaardig
Hij had grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet. Wat vind je daar moeilijk te begrijpen aan?
Deze wel, niet allemaal want Crip bijv kan wel gewoon normaal nadenken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
noem je mocro's nou genetisch onderontwikkeld?
Niels kan in lering.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
nog los van of 'ie nou troll is of psychose heeft, zulke toewijding zie je niet vaak
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat deze sc straks een user mist.
iedereen zou dat doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt, volgens WM zit ik de stroop tussen Chai's billen te likken op z'n Ash' style, heb even geen tijd voor je.
quote:
Met die suikerballetjes, die neem ik voor liefquote:
Jij riep gister op tot geweld tegen mij, jij bent af.quote:
dat is gewoon terechtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij riep gister op tot geweld tegen mij, jij bent af.
Hij kon het niet alleen af ook.quote:
hee opaquote:
Is een vrouwenanus een honingpot voor jou?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iedereen zou dat doen.
wut bedoel je overigens hiermee?
[..]
echt ehquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
Mooi kunnen we even doorposten zo.
Jouw vermoedens werken prima.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit topic straks een aantal berichten mist.
Gulmez en Amenthquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je haan33 en Gulmez en Amenth al ingelicht?
misschien moet je de boel een paar dagen dichtgooienquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jouw vermoedens werken prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |