Ja je moet wat als je niet verbaal vaardig bent.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Een echte man is niet vies van vechten
Alhoewel als een stel meiden elkaar napraten op een internetforum natuurlijk veel cooler is
ja helemaal leuk zoquote:
ik kan oprecht zeggen dat ik dat laatste inderdaad cooler vind dan vechtenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alhoewel als een stel meiden elkaar napraten op een internetforum natuurlijk veel cooler is
Heb je stroop of honing tussen de kadetjes?quote:
Nooit. Gun jullie je geluk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt je voet al tussen de voordeur bij Chai.
Koekkruimels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je stroop of honing tussen de kadetjes?
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat praat je over verbaal vaardigquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja je moet wat als je niet verbaal vaardig bent.
Voorbipsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt je voet al tussen de voordeur bij Chai.
Stroopwafels toch?quote:
mietjequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.
noem je mocro's nou genetisch onderontwikkeld?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je een paar stappen achter loopt op de evolutionaire ladder dan wel ja.
De woorden die je gebruikt denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat praat je over verbaal vaardig
Hij had grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet. Wat vind je daar moeilijk te begrijpen aan?
Deze wel, niet allemaal want Crip bijv kan wel gewoon normaal nadenken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
noem je mocro's nou genetisch onderontwikkeld?
Niels kan in lering.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
nog los van of 'ie nou troll is of psychose heeft, zulke toewijding zie je niet vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |