quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan toch hardstikke fijn voor jou?
ik doelde op mezelf gekke troelaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
TARDIS. is niet echt doorgedraaid hoor
wajo zo langquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oeh nice.
Hoop ergens volgend jaar genoeg geld te hebben voor een goede.
Oh, voor die lui met TBS...quote:
Money voor samenwonen is belangrijker dan uberhaupt smoken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wajo zo lang![]()
Ik kreeg hem als kadootje van mij skattie omdat gezonder
tbc?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, voor die lui met TBC...
Ik heb niet eens een strafblad.
nooit gekke dingen gedaan toen je dronken was?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Smoken voor je naar de wok gaat.![]()
Vies veel eten daar.
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
TBC of TBS?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
daarom huilenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:02 schreef zeer het volgende:
[..]
jij hebt rust, regelmaat en liefde nodig vriend, niet rare planten
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
ok wickedquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
neppequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Oh zover als dat laatste kan ik niet gaan. Zelfs stoned ben ik nog steeds geen extreme eter maar ik kan dan wel wat meer op ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil met een goede vriend van mij ook nog een keer kneiterstoned naar sumo gaan.echt vreten tot je nekt denk ik.
goed verhaal man, moeten we nu Delta ff bellen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |