Ja lekker elkaar opstoken en complimenteren, net alsof we weer in de brugklas zitten zeg.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smerige junks hier ook. En nog denken dat het stoer is ook
Gewoon doen, dan nodig ik je uit voor een kringverjaardag. Raken de blokjes kaas en plakjes worst ook eens opquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik heb dat andersom.Ik probeer mij in gezelschap altijd beetje in te houden, anders ben ik bijna de enige die telkens een nieuwe blokje kaas pakt ofzo.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoor dus net dat ik weg moet, jullie moeten mij niet.Klopt, volgens WM zit ik de stroop tussen Chai's billen te likken op z'n Ash' style, heb even geen tijd voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ja want fysiek geweld gebruiken is veel minder erg dan gemene berichtjes op het internet uitwisselen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho ho, hij zei dat als hij mij tegen kwam dat hij de politie zou bellen maar niet voor mij maar voor zichzelf
Ik reageerde met dat als ik hem zie, dat hij nog niet jarig is.
Ik ben niet zoals de meeste kneusjes hier, ik praat niet maar ik pak iemand als ik het wil
Dat willen ze dan niet. Dus ga ik solo en doe ik mijn joint in een McDonalds milkshakebeker.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een avontuur. Gaan jullie ook weleens naar de bieb?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan nodig ik je uit voor een kringverjaardag. Raken de blokjes kaas en plakjes worst ook eens op
whehequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nog steeds
Schijn je ook goed te kunnen micro dosen voor dagelijks gebruik
gastquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Btw als Mozy een btj nog zelfrespect heeft geef hij zijn adres.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Afgelopen weken grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet en nu laf terugkruipen
Maar je moet wat als Chai nota bene je de baas is
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet nog steeds
Schijn je ook goed te kunnen micro dosen voor dagelijks gebruik
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef wickedmen het volgende:
Afgelopen weken grote praatjes over dit en dat als hij mij ziet en nu laf terugkruipen
Maar je moet wat als Chai nota bene je de baas is
Geil.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klopt, volgens WM zit ik de stroop tussen Chai's billen te likken op z'n Ash' style, heb even geen tijd voor je.
ik haat van jequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je baard niet meer mooi.
Oh nee dacht iets ernstigsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
keel slicen of gewoon kogeltje afvuren zoals zijn matties in Overvecht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |