Afgeschaft in 1852.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wordt er nog wel aan kielhalen gedaan op zee?
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, voor die lui met TBC...
Ik heb niet eens een strafblad.
aighttquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
abusers zeggen van wel, maar wordt 1e x voor me. laat wel weten of t wa was
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveelquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerstkoekje komt weer omhoog.
ik neuk je kont kapot met je gayquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daarom huilen
tievusgay
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat hebben tuberculose patiënten aan jouw strafblad dan?
dat niet maar vind het wel beetje zorgwekkendquote:
Tja, wie komt er nou steeds terug om wanhopig de stroop van Chai's kont te likken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
Mozy is opperkneus, verder niet mee eens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
maar niet genoeg liefde gehad dus?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ja heb deze week wel weer normaal gegeten en geslapen hoor
Mozy zit hier nauwelijks, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef wickedmen het volgende:
En stop alsjeblieft met dat haten op Niels, Braddie, Fylax of whatever jullie niet mogen
Het moge duidelijk zijn dat jullie kneuzen zijn en altijd kneuzen zullen blijven met Mozy als idool
rtquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daarna huilen onder de douche omdat je jezelf smerig verkracht hebt
After Eight is echt zo vies.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
hele doos after eight komt bij mij ook omhoog, maar misschien was het dan ook wat teveel
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]Gheheheh gast doe niet zo autistisch, meisjes zoals Chai smeken om mijn aandacht. Was daarnaast ook zij die mij aansprak in dm en mij haar nummer gaf.
Wat moet ik met een of ander slettenbak, wel dikke respect voor haar dat zij allemaal virgins inclusief Mozy achter haar bil kan krijgen en ondertussen kan doen wat zij wilt
Een of ander boerenchick die de macht heeft over virgins, zielige verhalen vind je tegenwoordig nergens meer op het internet anno 2017
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
de ironiequote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:
is vapen gezonder en veiliger dan wiet roken ?
ik ga ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |