Sorry.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Wel ja,trek mij er ook nog even aan m'n haren bij.
wehehequote:
welke haren? Toch iets dat jij een wch gemeen hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:55 schreef Kurovski het volgende:
Wel ja,trek mij er ook nog even aan m'n haren bij.
goed hoor met jouquote:
snap ikquote:
DM haar insta eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Dimachaerus het volgende:
I want to meet someone who makes me feel the way music does #mirror
IG post van mn 10/10 match die ik op tinder heb
Ik had slechts 1 stem als kutste user.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sorry.
Ik wou even aangeven dat er een snuiter rondloopt die nog meer gehaat wordt.
Hoi Aberquote:
Je denkt echt dat dat iets zegt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had slechts 1 stem als kutste user.
ik schop altijd mijn cavia tegen de muur als ze me hier kwetsenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
afgereageerd op mijn zoontje, moest hem uit bed slepen... gillen alles, wel mooi
4 a 5 cm haarlengte ongeveer nu.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke haren? Toch iets dat jij een wch gemeen hebben
bij vapen minder munchiesquote:
Je hebt dus geen interesse? Is overigens geen schimmige constructie, wil gewoon een appartement kopen en dat verhuren zodat er winst mee wordt behaald.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb geen voorkeur, het is maar net waar ik een baan kan vinden. Bovendien ga ik liever niet zo een constructie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |