Bob mag ik wel.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
wicked is nog verder heen dan goodtripbob jemig
pure psychosequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig worden niels-quotes bewaardquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
maar nog niet zo verder als Nelis!quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
eyyyquote:
moaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar nog niet zo verder als Nelis!
gast pls zet jezelf niet zo voor schutquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag
Waarom zou je met een chick blijven die je bedriegt, nota bene met Fokkers? Is het een gebrek aan zelfrespect? Zelfwaardering? Ben je bang nooit meer aan de vrouw te komen?
Ik lees hier 3 punten die op jou van toepassing zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je met een chick blijven die je bedriegt, nota bene met Fokkers? Is het een gebrek aan zelfrespect? Zelfwaardering? Ben je bang nooit meer aan de vrouw te komen?
past wel bij de rest van je hippieleefquote:
ik vind helemaal mooiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast pls zet jezelf niet zo voor schut
Billenlikken is geil manquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef wickedmen het volgende:
Ik schat Niels toch hoger in dan billenlikkende autistische onzekere Fokkers
Want?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast pls zet jezelf niet zo voor schut
Waarom zou ik een vraag beantwoorden waar in aanname inzit die ook nog eens verzonnen is?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En de vraag blijft staan, waarom care je daarom?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
is nelis altijd dronken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Niels weet je dat hij dronken is maar van wicked is het gewoon pure psychose, pure machteloosheid, pure zoektocht naar aandacht en bevestiging
En Bob is gewoon gek.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Niels weet je dat hij dronken is maar van wicked is het gewoon pure psychose, pure machteloosheid, pure zoektocht naar aandacht en bevestiging
weenie ligt aan situatie denk kquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Want?
Als jouw vriendin met een ander het bed duikt zou je bij haar blijven?
Waarom maak jij je hier in godsnaam zo druk om?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Want?
Als jouw vriendin met een ander het bed duikt zou je bij haar blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |