''zo praat je niet over je moeder''quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Teun kan ook al lezen
"Pappa wat is cumslut"
heheehequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
''zo praat je niet over je moeder''
Altijd schijt kinderen die een groep overslaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:19 schreef Chai het volgende:
Moest eigenlijk groep 3 overslaan of zo, weet niet meer precies. Maar dat durfde ik niet.
ik bleef gewoon zitten in groep 3 hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd schijt kinderen die een groep overslaan.
itoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bleef gewoon zitten in groep 3 hoor
Wat niet rekt, scheurt wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef Drug het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
TEEEEEERINGquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als je qua taal heel erg achterloopt, want anders is de groep 3 stof veel te veel herhaling. Bullshit dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik bleef gewoon zitten in groep 3 hoor
ze hadden geen leuke meer in mijn maatquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Heel warm drug
Chocolade druipt er van af
omgggg ik word hier letterlijk geil dan maar dan de etensversie hnngngggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Heel warm drug
Chocolade druipt er van af
Snelheid?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
overeenkomst tussen een kleuter en een formule 1 wagen?
Fijn voor je portefeuillequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden geen leuke meer in mijn maat
(gelukkig)
Snij m'n slokdarm open en haal het daaruitquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
omgggg ik word hier letterlijk geil dan maar dan de etensversie hnngnggg![]()
![]()
![]()
mag ik hapje?😔
ja ok chai jij weet het beter iddquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen als je qua taal heel erg achterloopt, want anders is de groep 3 stof veel te veel herhaling. Bullshit dus.
inb4 ash met andere methodequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Snij m'n slokdarm open en haal het daaruit
Heb retard stieffamilie, daardoor weet ik dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ok chai jij weet het beter idd
goddomme voor nielsg is het al moeilijk dat ie zo tering dom is druk hem er niet verder inquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja ok chai jij weet het beter idd
of het was groep 2 nu breng je me aan het twijfelenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb retard stieffamilie, daardoor weet ik dat.
hihiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg een dm van WCH en kreeg er oogaids door dus ik neem even afstand van FOK!
dag bloemetjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg een dm van WCH en kreeg er oogaids door dus ik neem even afstand van FOK!
Sws groep 2quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
of het was groep 2 nu breng je me aan het twijfelen
ja sws groep 2 jong slimkontquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
of het was groep 2 nu breng je me aan het twijfelen
misschien kan hij het dan ook naar wat andere users sturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Het weerberichtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ZOALSquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan hij het dan ook naar wat andere users sturen
ben jij ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een superintelligente jongen via tinder m'n whatsapp in gesleurd maar hij is zo eentonig en saai help
noelquote:
wat is er schatjequote:
ja zit hier soms echt schuimbekkend te fokken jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:27 schreef supersof het volgende:
[..]
noel
(nee grapje, maar vind grappig hoe boos hij kan worden)
toen sloeg je zeker ook een keer een gat in je laptop tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja zit hier soms echt schuimbekkend te fokken ja
Blokkeer hemquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb echt een superintelligente jongen via tinder m'n whatsapp in gesleurd maar hij is zo eentonig en saai help
is ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ik heb zo'n zin om lekker te knuffelen
dat is zo kutquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
ik tikte er iets te hard tegenaan ja. had dat scherm wel wat beter ingeschatquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
toen sloeg je zeker ook een keer een gat in je laptop toch
zeg gewoon: ben je saai ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik blijf hier, laat me niet uit KLB SC jagenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:29 schreef Chai het volgende:
TV / [BNN] Vier handen op één buik #13
4hoeb kijkers hierheen
zit je tinder?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is zo kut
geef hem even om los te komen en anders bye
denk dat ze zelf saai isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:30 schreef Drug het volgende:
[..]
zeg gewoon: ben je saai ofzo?
je moet m triggeren, let maar op
somsquote:
ja aantalquote:
Doelde eigenlijk op een quote uit de film 'Snatch', Die boxing promotors, pikeys en een diamant.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Generaal erich von klinkerhoffen
mag dat van de koran van supergirls vrienden?quote:
amputatie fetisj?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef NoelGallagher het volgende:
patty brard zou echt een paar stompen mogen krijgen
haha ja geweldige filmquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk op een quote uit de film 'Snatch', Die boxing promotors, pikeys en een diamant.
Ken je wel, bazenfilm.
Vooral die Rus, Boris The Blade. Geniaal.
dan heb je echt niks te doen met je levenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
18 jaar en bewust zwanger worden
Man man man
niets mis mee. Beter vroeg beginnenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
18 jaar en bewust zwanger worden
Man man man
kweenie zullen we ff checkenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mag dat van de koran van supergirls vrienden?
Ben jij niet een stuk jonger dan ik?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk uit je eindigt nog als drug en ik
'Sit down and shut up you big bald fuck.'quote:
ja even wachten totdat ze er isquote:
Ik was 9 toen ik dit account aanmaakte volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tering user uit 2006 jij bent echt wel AOW leeftijd zeker
TR met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik dit account aanmaakte volgens mij
mortaxx is oud hoorquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was 9 toen ik dit account aanmaakte volgens mij
Doe eens aardig tegen mequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR met terugwerkende kracht
Kut ik ook manquote:
Dat kan ik niet, heb twee honden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kut ik ook man
Zit er half over na te denken om ontslag te nemen en gewoon naar Zuid-Amerika te gaan. Daar een paar maanden reizen en leven als een God ofzo.
Gewoon, nu het nog kan.
wel zieke dis toenetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de vrouw die een klysma op tv deed. aandachtshoer
dealquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even wachten totdat ze er is
tot dan kuisheidsgordel jij
Is dit een steek?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:44 schreef Drug het volgende:
mjah beter dan niet meer naar kapper hoeven
leuk tochquote:
ga naar polen dan. Allemaal oostblokdames voor jou daarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kut ik ook man
Zit er half over na te denken om ontslag te nemen en gewoon naar Zuid-Amerika te gaan. Daar een paar maanden reizen en leven als een God ofzo.
Gewoon, nu het nog kan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huwelijksauto van hun![]()
Gewoon aangevreten brood op dashboard gvd
4 handen op een buik, meisje van 18 is 2 jaar samen met een rare jongen en is zwanger en gelijk getrouwd omdat dat moet van kerk. Trouwen in gymzaal omdat skeerquote:
Kan ik ook voor naar Amsterdam tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga naar polen dan. Allemaal oostblokdames voor jou daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe nog 15 pagina's inscannen en ik slinger de flightsim aan. Vluchtplannetje maken. Frankfurt - Sylt heb ik nog wel liggen, maar moet het even invoeren in de flight management system. Heb er een tweede scherm weer bijgepakt gister. Twee schermen vol met metertjes is het dan. Lekker ontspannend.quote:
Mis het wel echtquote:
soms zit het diepquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mag dat van de koran van supergirls vrienden?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ik ook voor naar Amsterdam tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
duurt niet zolang toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
nee zou ik nooit doen
[..]
hou niet van daar zitten
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Middelbare school, 5e klasMisschien wel beste tijd van mijn leven. Geen fuck voor school hoeven doen, beetje WoW spelen met vrienden, kansloos zaterdagbaantje en daarna naar de lokale dorpskroeg gaan om bier te drinken en kut te roepen en dan 's nachts nog verder WoW spelen
Fuck man waarom kan ik niet meer terug naar die tijd
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Middelbare school, 5e klasMisschien wel beste tijd van mijn leven. Geen fuck voor school hoeven doen, beetje WoW spelen met vrienden, kansloos zaterdagbaantje en daarna naar de lokale dorpskroeg gaan om bier te drinken en kut te roepen en dan 's nachts nog verder WoW spelen
jaaa terug naar die zorgeloze tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Ik heb er geen spijt van maar had wel wat minder gemogen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Gefrituurdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
45-60 min pff is lang hoor
[..]
aahhh wat voor doggies?
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijquote:
heb je nu ook al fittie met madeliefquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijdus niet straks aan me vragen waarom ik tegen je praat, oke?
wow zo langquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
45-60 min pff is lang hoor
[..]
aahhh wat voor doggies?
Weet niet, zij was frustratedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je nu ook al fittie met madelief
time enjoyed wasting is not time wastedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappen
Vind lamon mooierquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik gaan onze kat later Michaelangelo noemen.
Nu heet ie mike?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
supergirl cachetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, zij was frustrated
met wie heb ik nog meer fittie dan?
Mhm, weet het niet hoor. Wel minder, maar aan WoW heb ik ook heel veel nostalgische herinneringen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappen
toen was ik nog geheelonthouderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Drug het volgende:
middelbareschooltijd was wel lache ja, beetje experimenteren, doen wat ik wil en grenzen overschrijden. mooie tijden
deze manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
time enjoyed wasting is not time wasted
maar achteraf dan heb je spijtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wow wat is ditquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijdus niet straks aan me vragen waarom ik tegen je praat, oke?
oh nouquote:
meisjes van 16 fixen danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, weet het niet hoor. Wel minder, maar aan WoW heb ik ook heel veel nostalgische herinneringen aan over gehouden.
Zou sws wel meer schijt hebben aan dingen... Zoveel druk gemaakt om niks uiteindelijk
haha srs? bij ging snel man, nie gezondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen was ik nog geheelonthouder
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
pas op m'n 18dequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef Drug het volgende:
[..]
haha srs? bij ging snel man, nie gezond
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benwanneer zien we een beetje persoonlijkheid van je hier dan of kun je alleen maar zielig meelopen met je moederfiguur?
Mijn vriendin keek dit, ik zag iemand die kaal genoeg was om haar vader te zijn, heb mijn vriendin gedumpt en ben vertrokken met de helft van de inboedel. Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die dat kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
McDonalds terwijl je aan het bevallen bent
Wat een stel
een modderfiguur zeg ik je.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benwanneer zien we een beetje persoonlijkheid van je hier dan of kun je alleen maar zielig meelopen met je moederfiguur?
Haha weinig inboedel heb je zegquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek dit, ik zag iemand die kaal genoeg was om haar vader te zijn, heb mijn vriendin gedumpt en ben vertrokken met de helft van de inboedel. Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die dat kijken.
Heeft nog nooit iemand op zijn sterfbed gezegd "had ik maar meer gewerkt"quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
ewquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 handen op een buik, meisje van 18 is 2 jaar samen met een rare jongen en is zwanger en gelijk getrouwd omdat dat moet van kerk. Trouwen in gymzaal omdat skeer
Het is mijn ex nu, ik zit nu op Tinder onder Zosk zijn naam.quote:
Dacht dat jij uit bierdorp nummer een kwamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen was ik nog geheelonthouder
Je moet geen spijt hebben, is nutteloze emotie. Of in de toekomst iets op een andere manier aanpakken of niet mekkeren. Terugkijken met spijt is voor niemand goed.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het is mijn ex nu, ik zit nu op Tinder onder Zosk zijn naam.
ben je donderdag in de hoofdstad?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? toen had ik mijn ergste periode al wel gehad![]()
maar ik zwelg zo graag in zelfmedelijdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet geen spijt hebben, is nutteloze emotie. Of in de toekomst iets op een andere manier aanpakken of niet mekkeren. Terugkijken met spijt is voor niemand goed.
Ik heb je gehackt, wil niet hopeloos lijken snap je dus kan niet onder mijn eigen identiteit.quote:
toen werd ik net een chemische afvalcontainerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? toen had ik mijn ergste periode al wel gehad![]()
Dat sws, maar toen had ik toch nog geen zelfvertrouwen man, laat staan dat ik meisjes van 16 kon fixenquote:
oei wat gebeurd er als ik the bold kijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek dit, ik zag iemand die kaal genoeg was om haar vader te zijn, heb mijn vriendin gedumpt en ben vertrokken met de helft van de inboedel. Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die dat kijken.
Met steun van een blauwe dan durft ze wel.quote:
oh ben jij een van sg's moslima vriendinnenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Waar heb ik het over je dan, kan me dat niet herinneren. Zo irrelevantquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Niks, dat past prima bij oude vrouwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oei wat gebeurd er als ik the bold kijk?
Gebruik wel je eigen foto aub want ik heb geen succesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb je gehackt, wil niet hopeloos lijken snap je dus kan niet onder mijn eigen identiteit.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
oh ben jij een van sg's moslima vriendinnen
kut man. hoop dat je er niet te veel last van hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik zwelg zo graag in zelfmedelijden
wat, als ze gelukkig zijn tochquote:
Ahw.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gebruik wel je eigen foto aub want ik heb geen succes
Monjelly was weer druk met je vanmiddag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dat toch met kliekjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh alleen met crips kliekje heb ik ruzie
hehe okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat denk ik elke keer dat jij die gore bek van je opentrekt.
hey, misschien kunnen we het aan haar vragenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit nog steeds van die keer dat ik je oud noemdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh alleen met crips kliekje heb ik ruzie
okok NEE IS GOEDquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks, dat past prima bij oude vrouwen.
wil jij in mijn kliekje?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dat toch met kliekjes
Echt groep 8 tijden weer
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeftquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja nooit minderjarige chick gedaan $feelsbadman
like usual wat was het vandaag weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Monjelly was weer druk met je vanmiddag.
hoe jong ben jij ooit mee geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeft
we willen natuurlijk goede infoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hey, misschien kunnen we het aan haar vragen
ja als je het over kan doen met de kennis van nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat sws, maar toen had ik toch nog geen zelfvertrouwen man, laat staan dat ik meisjes van 16 kon fixen
Het ironische is dat ik nu pas doorheb dat die 16-jarige meisjes óók geen zelfvertrouwen hadden, dus dat ze wel weer fixbaar waren.
Maarja dat vertellen ze je weer niet he
uhm nee? Dit ging niet over jou . maar wij waren sws geen vriendenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit nog steeds van die keer dat ik je oud noemde
Als ik denk aan al die dagen...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja als je het over kan doen met de kennis van nu
Nee.quote:
Iedereen mag ook in jou dus dat zou wel zo eerlijk zijn.quote:
ja dan zou het pas echt anders zijn want we zijn nu zo zelfverzekerdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja als je het over kan doen met de kennis van nu
?? kan iemand dit even uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uhm nee? Dit ging niet over jou . maar wij waren sws geen vrienden
misschien moslim worden dan krijg je allemaal maagdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeft
kan nietquote:
hij wilt gwn nie slecht voelen over zijn eigen sekslevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef zeer het volgende:
[..]
een posts met meerdere alinea's over jouw maagdelijkheid en drug's penis
snap ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij wilt gwn nie slecht voelen over zijn eigen seksleven
Leuk, binnenkort op reis naar Syrië.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet
zit blijkbaar al in die van crip
che werd altijd als laatste gekozen met gymquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef Che_ het volgende:
Online kliekjes
Manmanman
Allemaal gepeste mensen hier
Oke dan blijf ik wel alleen in mijn eigen kliekjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet
zit blijkbaar al in die van crip
weet niet wat de regels zijn, misschien kan ik beetje in allebeiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik wel alleen in mijn eigen kliekje
Ik krijg juist hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef zeer het volgende:
iedereen komt hier om z'n eigen pijn niet te voelen
haha gektequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen werd ik net een chemische afvalcontainer
Nee ik was degene die koosquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
che werd altijd als laatste gekozen met gym
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn. Twee lettergrepen max, beter één.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
dit gedoe met sof ging niet over jou bedoel ik. dat wij verder vaak ruzie hebben wel uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
?? kan iemand dit even uitleggen
>crips kliekje
>gaat niet over jou
in een bekrompen plattelands wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik was degene die koos
Allochtonen worden niet gepestin welke wereld leef jij
Zal het doorgeven aan mijn hont.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn.
Dan kort je het toch af flapdrolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn.
Hebben we wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
k heb geen ruzie met jou ben je delusionalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit gedoe met sof ging niet over jou bedoel ik. dat wij verder vaak ruzie hebben wel uiteraard
Nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in een bekrompen plattelands wereld
mortaxx beslist hier voor mij met wie ik ruzie heb blijkbaarquote:
srs ja? whyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:09 schreef zeer het volgende:
[..]
zaterdag voor de eerste keer in 6 jaar en net
Wie danquote:
oh mss kan hij mij ook analyserenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx beslist hier voor mij met wie ik ruzie heb blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |