Kut ik ook manquote:
Dat kan ik niet, heb twee honden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kut ik ook man
Zit er half over na te denken om ontslag te nemen en gewoon naar Zuid-Amerika te gaan. Daar een paar maanden reizen en leven als een God ofzo.
Gewoon, nu het nog kan.
wel zieke dis toenetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de vrouw die een klysma op tv deed. aandachtshoer
dealquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja even wachten totdat ze er is
tot dan kuisheidsgordel jij
Is dit een steek?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:44 schreef Drug het volgende:
mjah beter dan niet meer naar kapper hoeven
leuk tochquote:
ga naar polen dan. Allemaal oostblokdames voor jou daarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kut ik ook man
Zit er half over na te denken om ontslag te nemen en gewoon naar Zuid-Amerika te gaan. Daar een paar maanden reizen en leven als een God ofzo.
Gewoon, nu het nog kan.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huwelijksauto van hun![]()
Gewoon aangevreten brood op dashboard gvd
4 handen op een buik, meisje van 18 is 2 jaar samen met een rare jongen en is zwanger en gelijk getrouwd omdat dat moet van kerk. Trouwen in gymzaal omdat skeerquote:
Kan ik ook voor naar Amsterdam tochquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga naar polen dan. Allemaal oostblokdames voor jou daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe nog 15 pagina's inscannen en ik slinger de flightsim aan. Vluchtplannetje maken. Frankfurt - Sylt heb ik nog wel liggen, maar moet het even invoeren in de flight management system. Heb er een tweede scherm weer bijgepakt gister. Twee schermen vol met metertjes is het dan. Lekker ontspannend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |