ja dan zou het pas echt anders zijn want we zijn nu zo zelfverzekerdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja als je het over kan doen met de kennis van nu
?? kan iemand dit even uitleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uhm nee? Dit ging niet over jou . maar wij waren sws geen vrienden
misschien moslim worden dan krijg je allemaal maagdenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeft
kan nietquote:
hij wilt gwn nie slecht voelen over zijn eigen sekslevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef zeer het volgende:
[..]
een posts met meerdere alinea's over jouw maagdelijkheid en drug's penis
snap ikquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
hij wilt gwn nie slecht voelen over zijn eigen seksleven
Leuk, binnenkort op reis naar Syrië.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet
zit blijkbaar al in die van crip
che werd altijd als laatste gekozen met gymquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef Che_ het volgende:
Online kliekjes
Manmanman
Allemaal gepeste mensen hier
Oke dan blijf ik wel alleen in mijn eigen kliekjequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
kan niet
zit blijkbaar al in die van crip
weet niet wat de regels zijn, misschien kan ik beetje in allebeiquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oke dan blijf ik wel alleen in mijn eigen kliekje
Ik krijg juist hoofdpijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef zeer het volgende:
iedereen komt hier om z'n eigen pijn niet te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |