quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
oh ben jij een van sg's moslima vriendinnen
kut man. hoop dat je er niet te veel last van hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ik zwelg zo graag in zelfmedelijden
wat, als ze gelukkig zijn tochquote:
Ahw.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gebruik wel je eigen foto aub want ik heb geen succes
Monjelly was weer druk met je vanmiddag.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dat toch met kliekjesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh alleen met crips kliekje heb ik ruzie
hehe okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
dat denk ik elke keer dat jij die gore bek van je opentrekt.
hey, misschien kunnen we het aan haar vragenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit nog steeds van die keer dat ik je oud noemdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neh alleen met crips kliekje heb ik ruzie
okok NEE IS GOEDquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niks, dat past prima bij oude vrouwen.
wil jij in mijn kliekje?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat is dat toch met kliekjes
Echt groep 8 tijden weer
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeftquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja nooit minderjarige chick gedaan $feelsbadman
like usual wat was het vandaag weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Monjelly was weer druk met je vanmiddag.
hoe jong ben jij ooit mee geweest?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ff srs als er rechtvaardigheid bestaat dan is er een paradijs waarin jij jouw gemiste jeugd alsnog beleeft
we willen natuurlijk goede infoquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hey, misschien kunnen we het aan haar vragen
ja als je het over kan doen met de kennis van nuquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat sws, maar toen had ik toch nog geen zelfvertrouwen man, laat staan dat ik meisjes van 16 kon fixen
Het ironische is dat ik nu pas doorheb dat die 16-jarige meisjes óók geen zelfvertrouwen hadden, dus dat ze wel weer fixbaar waren.
Maarja dat vertellen ze je weer niet he
uhm nee? Dit ging niet over jou . maar wij waren sws geen vriendenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
is dit nog steeds van die keer dat ik je oud noemde
Als ik denk aan al die dagen...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja als je het over kan doen met de kennis van nu
Nee.quote:
Iedereen mag ook in jou dus dat zou wel zo eerlijk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |