Mhm, weet het niet hoor. Wel minder, maar aan WoW heb ik ook heel veel nostalgische herinneringen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappen
toen was ik nog geheelonthouderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Drug het volgende:
middelbareschooltijd was wel lache ja, beetje experimenteren, doen wat ik wil en grenzen overschrijden. mooie tijden
deze manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
time enjoyed wasting is not time wasted
maar achteraf dan heb je spijtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wow wat is ditquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijdus niet straks aan me vragen waarom ik tegen je praat, oke?
oh nouquote:
meisjes van 16 fixen danquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mhm, weet het niet hoor. Wel minder, maar aan WoW heb ik ook heel veel nostalgische herinneringen aan over gehouden.
Zou sws wel meer schijt hebben aan dingen... Zoveel druk gemaakt om niks uiteindelijk
haha srs? bij ging snel man, nie gezondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen was ik nog geheelonthouder
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijdus niet straks aan me vragen waarom ik tegen je praat, oke?
pas op m'n 18dequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef Drug het volgende:
[..]
haha srs? bij ging snel man, nie gezond
echt hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benwanneer zien we een beetje persoonlijkheid van je hier dan of kun je alleen maar zielig meelopen met je moederfiguur?
Mijn vriendin keek dit, ik zag iemand die kaal genoeg was om haar vader te zijn, heb mijn vriendin gedumpt en ben vertrokken met de helft van de inboedel. Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die dat kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
McDonalds terwijl je aan het bevallen bent
Wat een stel
een modderfiguur zeg ik je.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee jij begon indirect. Je hebt t zelfs nog over me als ik weg benwanneer zien we een beetje persoonlijkheid van je hier dan of kun je alleen maar zielig meelopen met je moederfiguur?
Haha weinig inboedel heb je zegquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek dit, ik zag iemand die kaal genoeg was om haar vader te zijn, heb mijn vriendin gedumpt en ben vertrokken met de helft van de inboedel. Ik wil niet geassocieerd worden met mensen die dat kijken.
Heeft nog nooit iemand op zijn sterfbed gezegd "had ik maar meer gewerkt"quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
ewquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 handen op een buik, meisje van 18 is 2 jaar samen met een rare jongen en is zwanger en gelijk getrouwd omdat dat moet van kerk. Trouwen in gymzaal omdat skeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |