Mis het wel echtquote:
soms zit het diepquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
mag dat van de koran van supergirls vrienden?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ik ook voor naar Amsterdam tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
duurt niet zolang toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:50 schreef Drug het volgende:
[..]
nee zou ik nooit doen
[..]
hou niet van daar zitten
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Middelbare school, 5e klasMisschien wel beste tijd van mijn leven. Geen fuck voor school hoeven doen, beetje WoW spelen met vrienden, kansloos zaterdagbaantje en daarna naar de lokale dorpskroeg gaan om bier te drinken en kut te roepen en dan 's nachts nog verder WoW spelen
Fuck man waarom kan ik niet meer terug naar die tijd
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Middelbare school, 5e klasMisschien wel beste tijd van mijn leven. Geen fuck voor school hoeven doen, beetje WoW spelen met vrienden, kansloos zaterdagbaantje en daarna naar de lokale dorpskroeg gaan om bier te drinken en kut te roepen en dan 's nachts nog verder WoW spelen
jaaa terug naar die zorgeloze tijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Ik heb er geen spijt van maar had wel wat minder gemogen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mis het wel echt
Gefrituurdequote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
45-60 min pff is lang hoor
[..]
aahhh wat voor doggies?
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijquote:
heb je nu ook al fittie met madeliefquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey meid, ben je er weer. Let even op he, nu begin jij met praten tegen mijdus niet straks aan me vragen waarom ik tegen je praat, oke?
wow zo langquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:53 schreef Drug het volgende:
[..]
45-60 min pff is lang hoor
[..]
aahhh wat voor doggies?
Weet niet, zij was frustratedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je nu ook al fittie met madelief
time enjoyed wasting is not time wastedquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappen
Vind lamon mooierquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik gaan onze kat later Michaelangelo noemen.
Nu heet ie mike?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik gaan onze kat later Michaelangelo noemen.
supergirl cachetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet, zij was frustrated
met wie heb ik nog meer fittie dan?
Mhm, weet het niet hoor. Wel minder, maar aan WoW heb ik ook heel veel nostalgische herinneringen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ik terug kon zou gamen het eerste zijn wat ik zou schrappen
toen was ik nog geheelonthouderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Drug het volgende:
middelbareschooltijd was wel lache ja, beetje experimenteren, doen wat ik wil en grenzen overschrijden. mooie tijden
deze manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
time enjoyed wasting is not time wasted
maar achteraf dan heb je spijtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
time enjoyed wasting is not time wasted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |