haha gektequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
toen werd ik net een chemische afvalcontainer
Nee ik was degene die koosquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
che werd altijd als laatste gekozen met gym
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn. Twee lettergrepen max, beter één.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 20:55 schreef Chai het volgende:
Mozy en ik gaan onze kat later Michaelangelo noemen.
dit gedoe met sof ging niet over jou bedoel ik. dat wij verder vaak ruzie hebben wel uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
?? kan iemand dit even uitleggen
>crips kliekje
>gaat niet over jou
in een bekrompen plattelands wereldquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee ik was degene die koos
Allochtonen worden niet gepestin welke wereld leef jij
Zal het doorgeven aan mijn hont.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn.
Dan kort je het toch af flapdrolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wordt leuk roepen dan. Je hebt dus geen ervaring met huisdieren. Een huisdiernaam dient eenvoudig en herkenbaar te zijn.
Hebben we wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
k heb geen ruzie met jou ben je delusionalquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit gedoe met sof ging niet over jou bedoel ik. dat wij verder vaak ruzie hebben wel uiteraard
Nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in een bekrompen plattelands wereld
mortaxx beslist hier voor mij met wie ik ruzie heb blijkbaarquote:
srs ja? whyquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:09 schreef zeer het volgende:
[..]
zaterdag voor de eerste keer in 6 jaar en net
Wie danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |