sws niet dat ze die shit zelf schrijft dat beloof ik jequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
uhm boeken van anna zijn wel grappig en leuk geschreven hoor
masha is gewoon een snol
Whoa!quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krijg nu zelfs een quote alert wanneer iemand me citeert.
nee ik durf nietquote:
Goed kinderboek schrijven is veel lastiger dan je denkt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ja als je doelgroep 8-14 jaar is kan ze die shit best zelf schrijven
hoezo nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
sws niet dat ze die shit zelf schrijft dat beloof ik je
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
onzin totaal niet kritisch dat publiek. Die Carry slee, hoe overleef ik shitquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed kinderboek schrijven is veel lastiger dan je denkt.
Ik geleauf ook niet dat die Turk Ersin die intros zelf schrijft voor Keuringsdienst van..quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:38 schreef zeer het volgende:
[..]
andere keerquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor. Het is een vlog die op YouTube staat
omdat ze allebei voor gene ene meter kunnen schrijven of praten laat staan een complex iets als een boek producerenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo niet
ga een boek lezen van hen dan
Je moeder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:41 schreef MAHL het volgende:
Wie is er een kinderboek aan het schrijven?
maar zou je haar geven?quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:41 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat ze allebei voor gene ene meter kunnen schrijven of praten laat staan een complex iets als een boek produceren
ik ken jou niet eensquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:41 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Cold feet. Rode wangen. Foetsie..
misschien kunnen jullie datenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Remqo het volgende:
Maar Aber, word je nou m'n nieuwe buuv?
gvd smoothquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Remqo het volgende:
srs anna kan geen correcte nederlandse zin produceren en foef's "blog" teksten zijn echt niveau groep 8quote:
Ik ga dan zeker 2 maal daags naar de slijter skatenquote:
Wie is dit?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
https://fat.gfycat.com/DisfiguredMarriedAsianlion.webm
Link?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:47 schreef zeer het volgende:
[..]
srs anna kan geen correcte nederlandse zin produceren en foef's "blog" teksten zijn echt niveau groep 8
aber is wel een beetje psychotisch hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga dan zeker 2 maal daags naar de slijter skaten
maan staat er bijquote:
Jij gaat ook begeleid wonen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:45 schreef Remqo het volgende:
misschien nog maar een rondje naar de Gall&Gall skatenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
aber is wel een beetje psychotisch hoor
Ik vroeg niet of ze huisgenote zou wordenquote:
Ga weg opaquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
drie woorden en nog falen, ik heb eindelijk een talent ontdekt bij je
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
50 ben je en nog geilen op chai haar granny panties
je bent niet echt op de hoogte blijkbaar, en chai heeft hele mooie slipjes die ze me gratis opstuurtquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Tranen in m'n broekquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bijna grappig, zo treurig
Kan je een keertje stoppen met zoveel bezig zijn met Chai?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chai is nou ook niet echt de minst obsessievequote:Op donderdag 12 januari 2017 19:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je een keertje stoppen met zoveel bezig zijn met Chai?
Ach, jij bent er nog goed vanaf gekomenquote:
ja kloptquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, jij bent er nog goed vanaf gekomen
Hoop dat hij verslaafd raakt aan ghb.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt
maar ik was jonger dan 22 voor ik tot mijn positieven kwam, arme wicky
ik hoop zoveel bij Wickyquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat hij verslaafd raakt aan ghb.
Hij zou eens op zee moeten gaan, zal hem goed doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt
te achterlijk om te leunenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij zou eens op zee moeten gaan, zal hem goed doen
Mwoaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij zou eens op zee moeten gaan, zal hem goed doen
Ik geloof ditquote:Tussen de zeelui voelde ik me niet op mijn gemak. Velen hebben nogal wereldvreemde meningen. Je leeft in een soort microkosmos, totaal los van de maatschappij.
Moet hij daar wel blijven en niet terugkeren.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij past wm daar prima hoor.
hoop op een ijsbergquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij daar wel blijven en niet terugkeren.
Hij zal daarna nooit meer hetzelfde naar een wijnfles kijkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij past wm daar prima hoor.
was je toen ook zo hard?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat vroeg mijn vrouw ook vannacht
Dan heb je morgen nog watquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:14 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb Heartbreakers en Kinder bueno en nou heb ik geen honger meer
goed verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:14 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb Heartbreakers en Kinder bueno en nou heb ik geen honger meer
flikker op lopende psychosequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed verhaal
lekker kort
leuke wendingen
mooi plot
moet je echt wat mee doen, dat talent
Wat een gemene man hequote:
Nu wel, maar vroeger kon ik echt bunkeren, 'daar word je groot van, zeiden ze'quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
manlets zijn al na 1 hapje vol?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nu wel, maar vroeger kon ik echt bunkeren, 'daar word je groot van, zeiden ze'
boek schrijven voor marschaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed verhaal
lekker kort
leuke wendingen
mooi plot
moet je echt wat mee doen, dat talent
Ey Haagsquote:
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm vele posts met incrowd grapjes en onzekere autisten conclusies
Had niks anders verwacht op deze donderdagavond
je hoeft hier niet te postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
En zie waar je bent beland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt
ah daar is ie weer, onze aventurierquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Is dit een PVV grapje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Eens? Niet eens? Vind alles best.
Ben je boos dat je niet mee kan doen met incrowd grapjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
en jij met hetzelfde riedeltjequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Nederlands niet het jouwequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En zie waar je bent beland.
Alhoewel aan je posts te zien was niveau nooit echt je sterkste punt opa
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah daar is ie weer, onze aventurier
wild jeugdig leven
flesjes wijn in de bieb
deze man weet wat leven is
ik ben niet op zoek naar vrienden, niet zo projecteren, kneusquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijn
Ik vind het meer cringe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je boos dat je niet mee kan doen met incrowd grapjes?
madquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben niet op zoek naar vrienden, niet zo projecteren, kneus
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijn
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een soort dis naar Chai omdat ze langer is dan dat jij bent?
jij zegt het, rot voor je, maar goed, je hebt al zoveel tegen, kon dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dementie is een pain in the ass
Ik reken het goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wicky is zo'n user waarvoor ik maar blijf inloggen hier, de plaatsvervangende schaamte is een sadomasochistisch genoegen
Nog effe en je gaat als Tong80 postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zegt het, rot voor je, maar goed, je hebt al zoveel tegen, kon dit er ook nog wel bij
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nog effe en je gaat als Tong80 posten
EYquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wicky is zo'n user waarvoor ik maar blijf inloggen hier, de plaatsvervangende schaamte is een sadomasochistisch genoegen
We want Niels, we want Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?
Mwahhhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
nee, zelfde soort mens, sneuquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey Amaquote:
olaquote:
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh
Het gaat niet veel beter worden zo
Zijn posttempo ligt lager en is daardoor minder sfeerbepalend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, zelfde soort mens, sneu
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beterquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80
Ik wacht nog op de post waar alles vroegah betah was en anders
skattiequote:
Hij was een paar jaar terug nog actiefquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beter
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
geef dat knulletje nou wat betekenis, irl is het ook al nietsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen is niet sfeerbepalend, dat wil hij echter wel graag zijn.
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen gevenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen rijden er op bepaalde trajecten minder treinen vanwege winterweer.
over projectie gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chai
Wie weet is dit een stukje projectie en ben je ontevreden over je piemellengte en ben je daarom nog bij haar
Jaren 50 spreek je over?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beter
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chai
Wie weet is dit een stukje projectie en ben je ontevreden over je piemellengte en ben je daarom nog bij haar
Ga nou maar naar bed Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over projectie gesproken
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen is niet sfeerbepalend, dat wil hij echter wel graag zijn.
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt dravenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over projectie gesproken
Jij begon over lengtequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt draven
Nou nou nou, voor iemand met pdd-nos ben je best pittig op het momentquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.
Ja, zal ik doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen geven
dat topic, ik zag het, royal sadnessquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt draven
Debielen meten zich aan de grootste debiel in zicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.
Maar hij is wel groot?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
Al had ik een kleine pik, daar zou ik echt geen seconde over wakker liggen
Gek, wij hebben elkaar wel 2x gezienquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.
Je lijkt net mijn opa soms, vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom wil je dat, kan je het niet aan?
Ja hij kan moeilijk over zijn neus beginnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?
Logisch toch, ik ga toch niet met jou lullen over iets waar ik onzeker over ben?quote:
jammer dat je zijn genen niet hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn opa soms, vandaar
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Debielen meten zich aan de grootste debiel in zicht.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
Eindelijk iemand die hem vatquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen geven
levendige dromenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Ja, ja wanneer krijg ik me starbucks terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.
Jij ook al?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gek, wij hebben elkaar wel 2x gezien
Je bedoelt dementie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer dat je zijn genen niet hebt
Kan toch gwnquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Logisch toch, ik ga toch niet met jou lullen over iets waar ik onzeker over ben?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Kerstquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een kerstkoek eten.
Inb4: Vies dik & Het is nog geen kerst.
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
ik vind het naar hierquote:
zo lang op een forum meisje vallen... de teringquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
Oke Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ik het maar, zou ik jou vergeten
Ja, leuke, gezellige meid in het echtquote:
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijk
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
vergeet zijn treurige zinloze bestaan nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
heequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
snap ik...quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
Hij durft niet eens met Crip te bellen, dus niks te vrezen hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
Zit je er mee dat ik je pak op makkelijke dingen zoals je neus en je lengte? Ik kan het ook wel hebben over je werkperspectief en je afkomst en dat daarom alle vrouwen je uitkotsen.quote:
wordt dit je nieuwe gimmick?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
even aan mijn moeder vragennnnnnnnnnn
niet geheel toevallig allemaal steden met prostitutie zonesquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haarlem
amsterdam
utrecht
rotterdam
den haag
hilversum
leiden
alkmaar
Oh ik vrees niks hoor. Die politie bel ik ook niet voor wickedmenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij durft niet eens met Crip te bellen, dus niks te vrezen hoor.
dat is bestaan per definitiequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vergeet zijn treurige zinloze bestaan niet
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
niet geheel toevallig allemaal steden met prostitutie zones
Ik zweer je dat ze dat zei. Ze lachte er niet eens bij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
even aan mijn moeder vragennnnnnnnnnn
ooh zo, ja zekerquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja als je ermee hebt prima
maar niet accepteren dat ze je niet moet, een heel ander verhaal
wtfquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
niet geheel toevallig allemaal steden met prostitutie zones
WERELDNUMMERquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zweer je dat ze dat zei. Ze lachte er niet eens bij.
ja kom, maar achter chai aanjagen.. zo leuk is ze nou ook weer nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh zo, ja zeker
Dank vd opheldering
Is een leuke meezingerquote:
Rook op dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
er ligt hier een joint naar me te lonken
Ik wil een appartement kopen om te verhuren, je hoeft maar 400 ofzo te betalen voor een heel appartement maar je moet er wel net mee omgaan. Lijkt dat je wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haarlem
amsterdam
utrecht
rotterdam
den haag
hilversum
leiden
alkmaar
geen ideequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, maar achter chai aanjagen.. zo leuk is ze nou ook weer niet
Dan helemaalquote:
Chai heeft alleen mozy gehad toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
met de ader meequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt... ok ik ga krassen
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, leuke, gezellige meid in het echt![]()
Maar om haar obsessief te stalken, neuh.
Maar dat is toch niet van Bloem?quote:
madquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
chai is love chai is lifequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahaha, maak jij nu een punt van de integriteit van anderen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel schoon. Ben alleen niet per direct op zoek, denk dat ik pas over een halfjaar echt ga verhuizen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:39 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ik wil een appartement kopen om te verhuren, je hoeft maar 400 ofzo te betalen voor een heel appartement maar je moet er wel net mee omgaan. Lijkt dat je wat?
ik zat hierop te wachten, eindelijk rustig slapenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahaha, maak jij nu een punt van de integriteit van andere?![]()
![]()
Bitch plsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
wanneer heb je voor het laatst gekrast?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
littekens verhinderen dat
Vind dit klinken als een kat die schoon is en zichzelf helemaal schoonlikt incl anus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel schoon. Ben alleen niet per direct op zoek, denk dat ik pas over een halfjaar echt ga verhuizen.
kijk kijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Ondertussen zit je chicka weer aan een of andere Fokker zijn lul te zuigen en speel je hier tough guy
Je bent geen man met de popo verhaal, een echte man had zijn sletten vriendin meteen gedumpt maar blijkbaar heeft zij de broek in de relatie en ben jij haar bitch
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Ondertussen zit je chicka weer aan een of andere Fokker zijn lul te zuigen en speel je hier tough guy
Je bent geen man met de popo verhaal, een echte man had zijn sletten vriendin meteen gedumpt maar blijkbaar heeft zij de broek in de relatie en ben jij haar bitch
quote:
Laten we hopen voor je dat ik je de komende weken niet toevallig tegenkom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh ik vrees niks hoor. Die politie bel ik ook niet voor wickedmen
O.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit klinken als een kat die schoon is en zichzelf helemaal schoonlikt incl anus.
Probeerde Chai over te halen maar ze wou niet tot 2x toequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Hoe weet jij of ik hier stoer doe? Misschien ben ik irl wel net zo stoer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laten we hopen voor je dat ik je de komende weken niet toevallig tegenkom.
Wat wil je doen? kietelen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laten we hopen voor je dat ik je de komende weken niet toevallig tegenkom.
En Micson en weet ik veel wie allemaal.quote:
Apart dat hij vanmiddag nog verkondigde het allemaal niet zo interessant te vinden en deze sc kut te vinden. Toch is hij er nog. Lief welquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is nog eens een obsessie, daarbij vallen die van mij in het niet.
Weet je wat jij zou moeten doen. 3 jaar lang je obsessief bezig houden met mij, chai en de relatie tussen chai en mij en dat hier en plein public met iedereen bespreken omdat je echt denkt dat ze je geloven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
Probeerde Chai over te halen maar ze wou niet tot 2x toe.
Waarom denk je dat ze dat zei vriend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En Micson en weet ik veel wie allemaal.
In de bus zei ze ook, van ja mijn vriend mag je niet met jou zien
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef PeZu het volgende:
Doe het anders ff via dm, echt fokking boeiend allemaal dit
Brugklas sc dit.
Zelfs als elk woord waar zou zijn zie ik nog steeds geen reden om ons daar 3 jaar lang mee te achtervolgen op een internetforum.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen. 3 jaar lang je obsessief bezig houden met mij, chai en de relatie tussen chai en mij en dat hier en plein public met iedereen bespreken omdat je echt denkt dat ze je geloven.
Ik trap enkelbijters vanwege een no-tolerance-beleid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
naar je enkels happen
Geen probleem, duurt sowieso wel aantal maanden voor ik appartement heb gekozen. Heb je een voorkeur voor één van de steden, dan ga ik even kijken of ik daar goede appartementen vind, dan stuur ik je links of dat je wat lijkt en praten we dan verder.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel schoon. Ben alleen niet per direct op zoek, denk dat ik pas over een halfjaar echt ga verhuizen.
Omdat ze al op je vreemd gegaan was met Micson?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze dat zei vriend.![]()
Tja de SC is net als Hotel Californiaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Apart dat hij vanmiddag nog verkondigde het allemaal niet zo interessant te vinden en deze sc kut te vinden. Toch is hij er nog. Lief wel
je gelooft niet dat chai me afwees?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen. 3 jaar lang je obsessief bezig houden met mij, chai en de relatie tussen chai en mij en dat hier en plein public met iedereen bespreken omdat je echt denkt dat ze je geloven.
Waarom care je zoveel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ze al op je vreemd gegaan was met Micson?
Maar uberhaupt wat doe je nog met haar? Heb je geen zelfrespect ofzo?
Was dat ook toen je dacht toen je bij Micson sliep?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als elk woord waar zou zijn zie ik nog steeds geen reden om ons daar 3 jaar lang mee te achtervolgen op een internetforum.
wat boeit jou het in godsnaamquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ze al op je vreemd gegaan was met Micson?
Maar uberhaupt wat doe je nog met haar? Heb je geen zelfrespect ofzo?
De stemmen in zijn hoofd vertellen waarschijnlijk dat het zijn plicht is zo te doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als elk woord waar zou zijn zie ik nog steeds geen reden om ons daar 3 jaar lang mee te achtervolgen op een internetforum.
kom we hoppen verderquote:
Jawel. Zou ik ook doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:46 schreef zeer het volgende:
[..]
je gelooft niet dat chai me afwees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |