chai is love chai is lifequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
Hahahaha, maak jij nu een punt van de integriteit van anderen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
Ja, ik ben heel schoon. Ben alleen niet per direct op zoek, denk dat ik pas over een halfjaar echt ga verhuizen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:39 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ik wil een appartement kopen om te verhuren, je hoeft maar 400 ofzo te betalen voor een heel appartement maar je moet er wel net mee omgaan. Lijkt dat je wat?
ik zat hierop te wachten, eindelijk rustig slapenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hahahaha, maak jij nu een punt van de integriteit van andere?![]()
![]()
Bitch plsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
wanneer heb je voor het laatst gekrast?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
littekens verhinderen dat
Vind dit klinken als een kat die schoon is en zichzelf helemaal schoonlikt incl anus.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, ik ben heel schoon. Ben alleen niet per direct op zoek, denk dat ik pas over een halfjaar echt ga verhuizen.
kijk kijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Ondertussen zit je chicka weer aan een of andere Fokker zijn lul te zuigen en speel je hier tough guy
Je bent geen man met de popo verhaal, een echte man had zijn sletten vriendin meteen gedumpt maar blijkbaar heeft zij de broek in de relatie en ben jij haar bitch
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Ondertussen zit je chicka weer aan een of andere Fokker zijn lul te zuigen en speel je hier tough guy
Je bent geen man met de popo verhaal, een echte man had zijn sletten vriendin meteen gedumpt maar blijkbaar heeft zij de broek in de relatie en ben jij haar bitch
quote:
Laten we hopen voor je dat ik je de komende weken niet toevallig tegenkom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh ik vrees niks hoor. Die politie bel ik ook niet voor wickedmen
O.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit klinken als een kat die schoon is en zichzelf helemaal schoonlikt incl anus.
Probeerde Chai over te halen maar ze wou niet tot 2x toequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
Hoe weet jij of ik hier stoer doe? Misschien ben ik irl wel net zo stoer.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Bitch pls
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laten we hopen voor je dat ik je de komende weken niet toevallig tegenkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |