Is een leuke meezingerquote:
Rook op dan.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef zeer het volgende:
[..]
er ligt hier een joint naar me te lonken
Ik wil een appartement kopen om te verhuren, je hoeft maar 400 ofzo te betalen voor een heel appartement maar je moet er wel net mee omgaan. Lijkt dat je wat?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haarlem
amsterdam
utrecht
rotterdam
den haag
hilversum
leiden
alkmaar
geen ideequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja kom, maar achter chai aanjagen.. zo leuk is ze nou ook weer niet
Dan helemaalquote:
Chai heeft alleen mozy gehad toch?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
met de ader meequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sterk punt... ok ik ga krassen
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, leuke, gezellige meid in het echt![]()
Maar om haar obsessief te stalken, neuh.
Maar dat is toch niet van Bloem?quote:
madquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb Chai nooit gestalkt, nadat ze de regel overtrad van de WhatsApp FOK! KLB groep om prive shit niet door te spelen en hier uitgebreid over users hun prive shit ging praten en foto's die gedeeld in de groep waren omdat ze ruzie met een of andere Fokker die daar ook in zat besloot ik haar vriend te contacteren met shit die hij eigenlijk moest weten.
Voor de rest snap ik weinig van dat geslijm bij haar en dat hele gewhite knight, zover ik weet heeft ze nog steeds met Mozy maar toch lopen jullie bij haar te slijmen als thirsty wanhopige virgins en wachten jullie elk moment af tot het uit is om je dan falend proberen in haar broek te praten
Ga naar buiten en ga echte chicks hosselen, niet wanhopig achter een of ander Fokster aan die al jaren wat heeft met een andere Fokker waar je toch geen kans bij maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |