Staat wel wat op Funda. Maar eerst kijken wat voor nu mogelijk zit en hoe het zit met studieschuld enzoquote:
ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:27 schreef zeer het volgende:
[..]
bonnie is onze avondvlog
maar ze is gwn 1000000x beter in filmen en editen iig
I love Annaquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:30 schreef Chai het volgende:
Oh Anna Noesjin heeft ook al twee boeken geschreven. Of meer, maar zie er nu twee staan als aanbevolen naast Macha's boek op bol.
Succesquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Staat wel wat op Funda. Maar eerst kijken wat voor nu mogelijk zit en hoe het zit met studieschuld enzo
prima tochquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik lig kreupel op de bank, hard aan de tramadol
arme mozyquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol![]()
Ik ga ook maar een boek schrijven over hoe Mozy altijd huilend in een handdoekje spuit terwijl ik chagrijnig met hoofdpijn in bed lig te FOK!ken.
zij is mooiquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:30 schreef Chai het volgende:
Oh Anna Noesjin heeft ook al twee boeken geschreven. Of meer, maar zie er nu twee staan als aanbevolen naast Macha's boek op bol.
Massa's expertise en passie is editten op geluidquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, dat sowieso
ook leukere muziekjes en tenminste niet van die lame makeup timelapses
nee jij ziet chai als iemand die je kk hard heeft afgewezen omdat je een sneue clown bent en nu loop je te gallen, wat je nog triester maaktquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:30 schreef wickedmen het volgende:
Ik zie Chai btw wel als snitch
Gwn zo iemand die haar buren voor zwart verhuren zou snitchen bij de gemeente
pijn komt er door dus een massage mag welquote:
hihi ben al onderwegquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
pijn komt er door dus een massage mag wel
gewoon verzwijgenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Staat wel wat op Funda. Maar eerst kijken wat voor nu mogelijk zit en hoe het zit met studieschuld enzo
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel
maar daar ging ze dus niet heen
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gelijk hele oeuvre bekijken van haar
studieschuld telt toch niet voor bkr, of tegenwoordig wel?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
schrijft ze echt zelf hoor!!! net als massa!!! allemaal auteursquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:30 schreef Chai het volgende:
Studieschuld is niet bkr. Maar wel handig om rekening mee te houden vanwege de vaste lasten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
studieschuld telt toch niet voor bkr, of tegenwoordig wel?
ja okquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Studieschuld is niet bkr. Maar wel handig om rekening mee te houden vanwege de vaste lasten.
Volgens leugendetector van concentrate schrijft ze die zelf iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
schrijft ze echt zelf hoor!!! net als massa!!! allemaal auteurs
het is Jip en Janneke niveau dus denk het welquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
?quote:
heb het niet gelezen maar sws niet dat ze zelf schrijvenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is Jip en Janneke niveau dus denk het wel
uhm boeken van anna zijn wel grappig en leuk geschreven hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |