quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
Eindelijk iemand die hem vatquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen geven
levendige dromenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Ja, ja wanneer krijg ik me starbucks terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.
Jij ook al?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gek, wij hebben elkaar wel 2x gezien
Je bedoelt dementie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer dat je zijn genen niet hebt
Kan toch gwnquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Logisch toch, ik ga toch niet met jou lullen over iets waar ik onzeker over ben?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Kerstquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een kerstkoek eten.
Inb4: Vies dik & Het is nog geen kerst.
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
ik vind het naar hierquote:
zo lang op een forum meisje vallen... de teringquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
Oke Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ik het maar, zou ik jou vergeten
Ja, leuke, gezellige meid in het echtquote:
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijk
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
vergeet zijn treurige zinloze bestaan nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
heequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
snap ik...quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
Hij durft niet eens met Crip te bellen, dus niks te vrezen hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |