boek schrijven voor marschaquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goed verhaal
lekker kort
leuke wendingen
mooi plot
moet je echt wat mee doen, dat talent
Ey Haagsquote:
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmm vele posts met incrowd grapjes en onzekere autisten conclusies
Had niks anders verwacht op deze donderdagavond
je hoeft hier niet te postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
En zie waar je bent beland.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja klopt
maar ik was jonger dan 22 voor ik tot mijn positieven kwam, arme wicky
ah daar is ie weer, onze aventurierquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Is dit een PVV grapje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Niet de bedoeling dat ik er je postuur bij haal. Excuses.
Feit blijft als je naar veestapel kijkt, aantal kippen of varkens bijvoorbeeld, je in kg vlees flink andere getallen krijgt.
In getallen van vleesconsumptie in kg mag ik stellen dat Nederland een varkenland is.
Eens? Niet eens? Vind alles best.
Ben je boos dat je niet mee kan doen met incrowd grapjes?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
en jij met hetzelfde riedeltjequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:19 schreef wickedmen het volgende:
Nederlands niet het jouwequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En zie waar je bent beland.
Alhoewel aan je posts te zien was niveau nooit echt je sterkste punt opa
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijnquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah daar is ie weer, onze aventurier
wild jeugdig leven
flesjes wijn in de bieb
deze man weet wat leven is
ik ben niet op zoek naar vrienden, niet zo projecteren, kneusquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijn
Ik vind het meer cringe.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je boos dat je niet mee kan doen met incrowd grapjes?
madquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben niet op zoek naar vrienden, niet zo projecteren, kneus
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus meneer opa die hoopt vrienden te worden met mensen die de helft van zijn leeftijd zijn
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een soort dis naar Chai omdat ze langer is dan dat jij bent?
jij zegt het, rot voor je, maar goed, je hebt al zoveel tegen, kon dit er ook nog wel bijquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:23 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dementie is een pain in the ass
Ik reken het goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wicky is zo'n user waarvoor ik maar blijf inloggen hier, de plaatsvervangende schaamte is een sadomasochistisch genoegen
Nog effe en je gaat als Tong80 postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zegt het, rot voor je, maar goed, je hebt al zoveel tegen, kon dit er ook nog wel bij
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nog effe en je gaat als Tong80 posten
EYquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wicky is zo'n user waarvoor ik maar blijf inloggen hier, de plaatsvervangende schaamte is een sadomasochistisch genoegen
We want Niels, we want Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?
Mwahhhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
nee, zelfde soort mens, sneuquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey Amaquote:
olaquote:
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh
Het gaat niet veel beter worden zo
Zijn posttempo ligt lager en is daardoor minder sfeerbepalend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, zelfde soort mens, sneu
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beterquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80
Ik wacht nog op de post waar alles vroegah betah was en anders
skattiequote:
Hij was een paar jaar terug nog actiefquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beter
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
geef dat knulletje nou wat betekenis, irl is het ook al nietsquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen is niet sfeerbepalend, dat wil hij echter wel graag zijn.
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen gevenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen rijden er op bepaalde trajecten minder treinen vanwege winterweer.
over projectie gesprokenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chai
Wie weet is dit een stukje projectie en ben je ontevreden over je piemellengte en ben je daarom nog bij haar
Jaren 50 spreek je over?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beter
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chai
Wie weet is dit een stukje projectie en ben je ontevreden over je piemellengte en ben je daarom nog bij haar
Ga nou maar naar bed Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over projectie gesproken
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Mozy het volgende:
Wickedmen is niet sfeerbepalend, dat wil hij echter wel graag zijn.
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt dravenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over projectie gesproken
Jij begon over lengtequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt draven
Nou nou nou, voor iemand met pdd-nos ben je best pittig op het momentquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.
Ja, zal ik doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen geven
dat topic, ik zag het, royal sadnessquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer z'n KLB meet komt, waar niemand op komt draven
Debielen meten zich aan de grootste debiel in zicht.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als mongooltjes hier op hoog tempo posten treedt er een soort cascade op waarbij er nieuwe blijven bijkomen die hetzelfde doen.
Maar hij is wel groot?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
Al had ik een kleine pik, daar zou ik echt geen seconde over wakker liggen
Gek, wij hebben elkaar wel 2x gezienquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.
Je lijkt net mijn opa soms, vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom wil je dat, kan je het niet aan?
Ja hij kan moeilijk over zijn neus beginnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een copingmechanisme ja? Zodra iemand je klein laat voelen snel over piemels beginnen?
Logisch toch, ik ga toch niet met jou lullen over iets waar ik onzeker over ben?quote:
jammer dat je zijn genen niet hebtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je lijkt net mijn opa soms, vandaar
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandtquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Debielen meten zich aan de grootste debiel in zicht.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
Eindelijk iemand die hem vatquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou je de aangepaste dienstregeling aan Wickedmen door willen geven
levendige dromenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Ja, ja wanneer krijg ik me starbucks terugquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt niet aan hem, maar aan alle autisten die niet durven.
Jij ook al?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gek, wij hebben elkaar wel 2x gezien
Je bedoelt dementie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jammer dat je zijn genen niet hebt
Kan toch gwnquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Logisch toch, ik ga toch niet met jou lullen over iets waar ik onzeker over ben?_!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus iemand die boos op anderen wordt omdat zijn vriendin op andere pikken belandt
Kerstquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een kerstkoek eten.
Inb4: Vies dik & Het is nog geen kerst.
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
ik vind het naar hierquote:
zo lang op een forum meisje vallen... de teringquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vind het sneu dat ik na 2 jaar boos ben maar je kan het zelf al die jaren ook maar niet loslaten.
Oke Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had ik het maar, zou ik jou vergeten
Ja, leuke, gezellige meid in het echtquote:
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Het is een makkelijk gemaakte grap gebaseerd op de waarheid maar wel eentje die best vals is en makkelijk
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond wordenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
vergeet zijn treurige zinloze bestaan nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beetje zoals grappen maken over jouw neus en lengte?
heequote:Op donderdag 12 januari 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lang op een forum meisje vallen... de tering
snap ik...quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
Hij durft niet eens met Crip te bellen, dus niks te vrezen hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb zelfs er ooit over nagedacht om de politie in te schakelen omdat ik het wel heel eng vond worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |