Nog effe en je gaat als Tong80 postenquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij zegt het, rot voor je, maar goed, je hebt al zoveel tegen, kon dit er ook nog wel bij
quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nog effe en je gaat als Tong80 posten
EYquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wicky is zo'n user waarvoor ik maar blijf inloggen hier, de plaatsvervangende schaamte is een sadomasochistisch genoegen
We want Niels, we want Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, je gaat Niels nu wel meer waarderen ineens?
Mwahhhhquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zou ik mijzelf ook vertellen als ik sub 180 was.
nee, zelfde soort mens, sneuquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hey Amaquote:
olaquote:
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh
Het gaat niet veel beter worden zo
Zijn posttempo ligt lager en is daardoor minder sfeerbepalend.quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80quote:Op donderdag 12 januari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, zelfde soort mens, sneu
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beterquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zie gelijkenissen met Tong80
Ik wacht nog op de post waar alles vroegah betah was en anders
skattiequote:
Hij was een paar jaar terug nog actiefquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vroeger was jij er nog niet, dus per definitie beter
Heb mij nooit klein gevoeld, zelfs niet bij een reuzin als Chaiquote:Op donderdag 12 januari 2017 20:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kan je ook niks aan doen, klein zijn. Maar je kut voelen omdat je klein bent, daar kan je wel wat aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |