Ik kan het ook niet helpen dat mensen hier elkaar zo nodig moeten afzeiken waardoor nieuwe users binnen de kortste keren weer vertrekken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft dat nog beetje dan?
Valt me wel op dat vaker verschillende mensen van verschillende sc's hier komen.
Doen we toch iets goed hier
braddie?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat mensen hier elkaar zo nodig moeten afzeiken waardoor nieuwe users binnen de kortste keren weer vertrekken.
Er valt geen normale discussie te voeren hier. Altijd moet er afgezeken worden.
Geen idee hoe lang ik hier nog blijf. Heb het ook wel een beetje gehad inmiddels.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mij ook niet meer, laten we kliekje vormen.
lol leef je in 2009 ofzo? Zit geen cross over synergie in en is al helemaal niet natuur inclusiefquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha.
Sukkeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Jij hebt ook een punt geplaatstquote:
Ik wil me graag hiervoor aanmelden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mij ook niet meer, laten we kliekje vormen.
Oja dat verhaalquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ging met cb mee na het stappen, ipv met haar en sindsdien bitchte ze op me.
Isgoed.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil me graag hiervoor aanmelden.
Nee, dat niet.quote:
Hij heeft hier laatst ook nog gepost volgens mij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ging met cb mee na het stappen, ipv met haar en sindsdien bitchte ze op me.
Gvd, will het er niet over hebben. Eerst even slapen.quote:
Lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:15 schreef zeer het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
lol leef je in 2009 ofzo? Zit geen cross over synergie in en is al helemaal niet natuur inclusief
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon wijvengezeik op basis van hun eigen hersenspinsels over Vas wsl.
Oké flauw.
Niet te vertrouwen ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Begrijp ik ook wel hoor, ik ben een heel naar persoon.
"We"quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leeft dat nog beetje dan?
Valt me wel op dat vaker verschillende mensen van verschillende sc's hier komen.
Doen we toch iets goed hier
Die van mij is best legit hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Is gewoon wijvengezeik op basis van hun eigen hersenspinsels over Vas wsl.
Oké flauw.
Jij draagt daar inderdaad weinig aan bij.quote:
Krijg nu zelfs een quote alert wanneer iemand me citeert.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat mensen hier elkaar zo nodig moeten afzeiken waardoor nieuwe users binnen de kortste keren weer vertrekken.
Geen idee hoe lang ik hier nog blijf. Heb het ook wel een beetje gehad inmiddels.
Dat idee had ik altijd al, idd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Begrijp ik ook wel hoor, ik ben een heel naar persoon.
Dit is natuurlijk weer bullshit.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Krijg nu zelfs een quote alert wanneer iemand me citeert.
Zit die hand diep in 2NutZ?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij draagt daar inderdaad weinig aan bij.
Er stond een post van hem boven die ik er uit heb gehaald vandaar, hoe die daar kwam weet ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer bullshit.
Wat zeg jij. Niels is de scriptmeisterquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ben one man army.quote:
Oh ja shit. Heb jij je al voorbereid op de grote computer crash?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Niels is de scriptmeister
Ik zat nog in het vorige topic en kreeg er een quote van. Zonder dollen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zo. Klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef wickedmen het volgende:
Als je 2NutZ moet kontvingeren ben je wel heel erg gezakt moet ik zeggen
Omdat ik zei dat ik je oorschelp wou penetreren? nee toch?quote:
waarom negeerde je me gisteren nielsquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic en kreeg er een quote van. Zonder dollen.
Chai is geen man dus dit klopt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zei Chai laatst ook
Toen geloofde ik haar wel
Ik heb daar begrip voor.quote:
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef Myrr het volgende:
Gewoon bij een Molukse begrafenis naar binnen lopen, is toch altijd 1000+ man dus het valt niet op. Kun je potje huilen eeh.
Zou je Chai doen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chai is geen man dus dit klopt niet.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom negeerde je me gisteren niels
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Na woensdag heb je tijd begreep ik?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel eens samen met jou willen huilen
Oh ja 2nutz is natuurlijk ginger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.
Helemaal als het mensen zijn waar je tegen op kijktquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Myrr het volgende:
Word altijd awkward als mensen om me heen huilen.
Gewoon over koeien melken beginnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.
hehe moet dan nog half jaar hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Na woensdag heb je tijd begreep ik?
Dit. Dus die vlieger gaat niet op.quote:
Ik weet niet eens hoe Chai er uit ziet en respecteer Mozy voor de kneus die hij is en hun relatie, en mijn eigen relatie ook. Dus nee.quote:
www.witgebit.nl doeiquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nu herinner ik mij zijn foto weer
Jezus wat was dat joch lelijk
Kijk eens in userfoto topic...quote:
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Je vroeg of ik me open wilde stellen, toen deed ik het en toen kreeg ik geen reactie meer en ging je bij VBL'ers vragen of ze ons in elkaar wilden slaan. Deed pijn Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Wietkwekerquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan iemand van mijn niveau?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Chai er uit ziet en respecteer Mozy voor de kneus die hij is en hun relatie, en mijn eigen relatie ook. Dus nee.
master bio landbouwquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan iemand van mijn niveau?
Mij vooral, dat deed nog meer pijn. Gelukkig zijn wij sportief en zetten wij geen TR in zo'n situatie, wij staan ons metroseksuele mannetje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je vroeg of ik me open wilde stellen, toen deed ik het en toen kreeg ik geen reactie meer en ging je bij VBL'ers vragen of ze ons in elkaar wilden slaan. Deed pijn Niels.
Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.quote:
Gewoon naar iedereens pijpen dansen toch, anders moet je ook nog eens boos worden.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maar
jij hoort net zo in een blowers sc thuis als in een varkensvlees sc
Vind het gewoon heel gemeen van die lelijke Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij vooral, dat deed nog meer pijn. Gelukkig zijn wij sportief en zetten wij geen TR in zo'n situatie, wij staan ons metroseksuele mannetje.
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:25 schreef Chai het volgende:
Voelt toch ongemakkelijk is de obvious lelijkste uit de hele SC andere mensen lelijk gaat noemen. Alsof een lelijke blinde overmoedig denkt dat hij heel knap is. Tja zo iemand weet niet beter, moet daar eigenlijk tegen beschermd worden.
Hahahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maar
snap ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.quote:
inb4 ze is zelf een varkenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dtquote:
wil daarna ook gelijk PhD fuck die shitquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Netjes, klinkt goed. Enige master die ik ooit ga halen is in Overwatch :s
Hap hapquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.
Kleine piemels en clitjesquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets serieus hier zeggen he. Ik ben altijd zo open. Gaat het over namen of m'n reizen, of over olietreinen uit het verleden. Altijd moet het belachelijk worden gemaakt. Vertellen jullie me dan 'ns wat tardis of zeer of zo. Het is altijd negatief wat je rondgooidt t d dt
olie of citroensap?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe onderdruk ik die smerige fenegriek geur zonder zeep te gebruiken op mijn huid.
Geordie Shore stijl.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik heb een 3daags stedentrip inclusief cruise naar Newcastle gewonnen omgomg
Geordie Shore past ook perfect bij je. Gefeliciteerd meid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens ik heb een 3daags stedentrip inclusief cruise naar Newcastle gewonnen omgomg
Ah, dacht jij weer sexy foto :squote:Op donderdag 12 januari 2017 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze wou lachen dus wees haar op de pic van wickedmen.
Gauw het vaatje in om een jongen te hosselenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil gewoon helemaal niet naar kruid ruiken, maar ben aan het relacteren dus moet wel even. Probeer eerst wel citroensap.quote:
Oooeiiiquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer weer. Wil echt graag sexy gevonden worden door een vegan die organic agricultuur studeert.
quote:
Wanneer trouwen julliequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geordie Shore past ook perfect bij je. Gefeliciteerd meid.
geen idee, dat gaat toch alleen om fit birds?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahah fuckers waarom begint iedereen gelijk over Geordie Shore
Komquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Why aye!quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahah fuckers waarom begint iedereen gelijk over Geordie Shore
En ze pullen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, dat gaat toch alleen om fit birds?
zou dat niet op je nipps doen eigenlijkquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wil gewoon helemaal niet naar kruid ruiken, maar ben aan het relacteren dus moet wel even. Probeer eerst wel citroensap.
Wanneer jij tijd hebt om getuige te zijn.quote:
hoop dat je een ijsberg raakt en zinktquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:30 schreef Opsonisatie het volgende:
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspootquote:
Deze grap blijft altijd leuk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspoot
Pausequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zei hoink toen hij tardis diep in de ogen aankeek alvorens hij zijn darmen met ferme kracht volspoot
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef zeer het volgende:
[..]
zou dat niet op je nipps doen eigenlijk
Bollequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.
Gezegendquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik slik capsules en drink gezegende distel thee. Echt smerig allemaal, maar de geur komt gewoon door m'n deo heen en verder gebruik ik geen zeep op mijn lichaam. Op tepels smeer ik niets, alleen die gare druppel die eruit komt.
stop met die geile praat, ik zit op mijn werk en ruik nu naar voorvochtquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vol diepgang ook. Net zo diep als hoink z'n lul in mijn arie.
Jij zinkt dan meequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je een ijsberg raakt en zinkt
Zullen we wel ophouden met Arie? Dat is kwetsend voor Chloro.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vol diepgang ook. Net zo diep als hoink z'n lul in mijn arie.
misschien trekt het nog nichten aanquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
stop met die geile praat, ik zit op mijn werk en ruik nu naar voorvocht
Wat voor cijfer geef jij jezelf dan?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef wickedmen het volgende:
Nu vind ik Mozy ook niet de knapste maar kan hij zeker wel iets beters krijgen
Alhoewel ze best bij elkaar passen, op een schaal van FOK tot 10 horen ze zeker wel bij elkaar en zijn ze niet de knapste
rare boner nuquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geef eens je ongezouten mening over de fokkoppelsquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:35 schreef wickedmen het volgende:
Nu vind ik Mozy ook niet de knapste maar kan hij zeker wel iets beters krijgen
Alhoewel ze best bij elkaar passen, op een schaal van FOK tot 10 horen ze zeker wel bij elkaar en zijn ze niet de knapste
jammerquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ga niet op die schuit met jou pfffff
9/10quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat voor cijfer geef jij jezelf dan?
I know.quote:
Jaren terug verzekering afgesloten en toen kon je kiezen tussen zo'n minicruise of vliegtickets, had toentertijd voor de tickets gekozen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zullen we wel ophouden met Arie? Dat is kwetsend voor Chloro.
Ik ken verder geen FOK! koppels uit me hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geef eens je ongezouten mening over de fokkoppels
nee ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ken verder geen FOK! koppels uit me hoofd
Eet je ook brandnetelsoep?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
I know.
Het ziet er wel heel lieflijk uit, die disteltjes. Lekker aaibaar. Smaakt heel anders dan dat het eruit ziet.
Noel en cachet, doe doe doequote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Noel xcachet?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee man, als het niet hoeft neem ik niets van die dingen, alleen dit ondersteunt prolactine dus ben ik alles wat melkproductie helpt in mijn lichaam aan het werpen.quote:
Ben te oud zei hij.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:39 schreef McGrath het volgende:
Catkiller en Nelis zijn toch ook een koppeltje?
ik ben de helft van een fok koppelquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Montelly is de expert over TARDIS., neem zijn werk niet uit handen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:40 schreef Che_ het volgende:
Ex-koppels mag ook
Tardis - cy
Myrr - chocolatebear
Hij weet het zelfs beter dan TARDIS zelf, een soort Jomandatelly.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Montelly is de expert over TARDIS., neem zijn werk niet uit handen.
weer?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geordie Shore past ook perfect bij je. Gefeliciteerd meid.
Montelly is ieders expertquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Montelly is de expert over TARDIS., neem zijn werk niet uit handen.
Voor mijn inhammen was dat, denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja lang geleden ooit herinner ik me
Deze analyse voldoet niet aan mijn verwachtingen.quote:
TETTEN!!!quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb zwaar de verkeerde maat zie ik nu.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor mijn inhammen was dat, denk ik.
Nog een paar jaar en dan WCH stylo rocken.
Ja, de joker is er niets bij. En tardis ook niet.quote:
En myrr?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de joker is er niets bij. En tardis ook niet.
Heb niet zo veel aan te merken op myrr eigenlijk. Prima milf.quote:
myrr is wel chill jaquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb niet zo veel aan te merken op myrr eigenlijk. Prima milf.
hjbquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef PeZu het volgende:
iedereen is wel chill, als ze hun kutbek gewoon maar houden
iovjquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:01 schreef PeZu het volgende:
iedereen is wel chill, als ze hun kutbek gewoon maar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |