Ik zat nog in het vorige topic en kreeg er een quote van. Zonder dollen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk weer bullshit.
quote:
quote:
Zo. Klaar.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:18 schreef wickedmen het volgende:
Als je 2NutZ moet kontvingeren ben je wel heel erg gezakt moet ik zeggen
Omdat ik zei dat ik je oorschelp wou penetreren? nee toch?quote:
waarom negeerde je me gisteren nielsquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic en kreeg er een quote van. Zonder dollen.
Chai is geen man dus dit klopt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat zei Chai laatst ook
Toen geloofde ik haar wel
Ik heb daar begrip voor.quote:
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:19 schreef Myrr het volgende:
Gewoon bij een Molukse begrafenis naar binnen lopen, is toch altijd 1000+ man dus het valt niet op. Kun je potje huilen eeh.
Zou je Chai doen?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Chai is geen man dus dit klopt niet.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom negeerde je me gisteren niels
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat mensen hier elkaar zo nodig moeten afzeiken waardoor nieuwe users binnen de kortste keren weer vertrekken.
Er valt geen normale discussie te voeren hier. Altijd moet er afgezeken worden.
Geen idee hoe lang ik hier nog blijf. Heb het ook wel een beetje gehad inmiddels.
Na woensdag heb je tijd begreep ik?quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef zeer het volgende:
[..]
zou wel eens samen met jou willen huilen
Oh ja 2nutz is natuurlijk ginger.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.
Helemaal als het mensen zijn waar je tegen op kijktquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Myrr het volgende:
Word altijd awkward als mensen om me heen huilen.
Gewoon over koeien melken beginnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Voelde me erg blank bij de uitvaart van mijn tante, dus zou me als vreemde niet onopvallend voelen.
hehe moet dan nog half jaar hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Na woensdag heb je tijd begreep ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |