Dit. Dus die vlieger gaat niet op.quote:
Ik weet niet eens hoe Chai er uit ziet en respecteer Mozy voor de kneus die hij is en hun relatie, en mijn eigen relatie ook. Dus nee.quote:
www.witgebit.nl doeiquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nu herinner ik mij zijn foto weer
Jezus wat was dat joch lelijk
Kijk eens in userfoto topic...quote:
ik wilde net een post opzoeken over dat je zou gaan blowen maar dat toch niet durfde dit dat maar dacht laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
zullen we een vegan stoner sc maken zonder al die sukkels hier
Je vroeg of ik me open wilde stellen, toen deed ik het en toen kreeg ik geen reactie meer en ging je bij VBL'ers vragen of ze ons in elkaar wilden slaan. Deed pijn Niels.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Wietkwekerquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan iemand van mijn niveau?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Chai er uit ziet en respecteer Mozy voor de kneus die hij is en hun relatie, en mijn eigen relatie ook. Dus nee.
master bio landbouwquote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen aan iemand van mijn niveau?
Mij vooral, dat deed nog meer pijn. Gelukkig zijn wij sportief en zetten wij geen TR in zo'n situatie, wij staan ons metroseksuele mannetje.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je vroeg of ik me open wilde stellen, toen deed ik het en toen kreeg ik geen reactie meer en ging je bij VBL'ers vragen of ze ons in elkaar wilden slaan. Deed pijn Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |